Even voorstellen!!

Hallo allemaal,

Ik ben Karolien en ik ben 20 jaar.
Na 2 dagen over tijd, de test gedaan en helemaal positief!! Ik zit nu in de 6de week, dus nog wel heel pril.
Wanneer maken jullie een afspraak bij de verloskundige? En moet je eerst de huisarts inschakelen?
Ik hoop dat bij jullie ook alles goed mag gaan!!
Zoals ik zelf heb berekend dan komt het kindje ongeveer rond 20 december.

Groetjes Karolien

Gefeliciteerd Karolien!
Ik heb bij mijn eerste kindje direkt de verloskundige gebeld, en ben eigenlijk amper bij mijn huisarts geweest. Je zou even kunnen bellen natuurlijk.
Heel veel succes

Proficiat!

Bij mijn eerste kindje heb ik ook direct de verloskundige gebeld, de huisarts hoef je hiervoor niet in te schakelen.

Bij de verloskundige maken ze de eerste afspraak ongeveer rond de 9 weken.

Ik heb bij mijn tweede wel de huisarts moeten inschakelen, maar dat komt omdat ik een verwijsbrief nodig had voor de gynacoloog.

Hallo! Gefeliciteerd! Zodra je zwanger bent kun je direct contact opnemen met de verloskundige. Zou ik ook gelijk doen, misschien ben je dan ook eerder aan de beurt. Zelf loop ik bij de gyn en blijf ik daar ook onder behandeling, dus dat is een ander verhaal. Succes x Maris

Hallo karolien,
Gefeliciteerd!!
Ik heb bij de eerste gewoon een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Na een week of 8 had ik een afspraak. Nu ik zwanger ben van de 2e wacht ik nog even de 2e echo af en in overleg met de gyn kijken we dan ff verder.

Gr. Mar

Terug
Bovenaan