Even voorstellen

Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee en vond het nu wel eens tijd om mee te gaan praten. Dus ik dacht ik stel me even voor.

Ik ben Angelique (30 jaar), ik kom uit Alphen a/d Rijn en ik ben uitgerekend op 29 augustus en dit is mijn eerste zwangerschap. Het ging niet helemaal vanzelf bij ons. Ik bleek PCOS te hebben, maar al na 1 kuur Clomid bleek ik zwanger te zijn.
Afgelopen vrijdag hebben we de 20 weken echo gehad. Het was een erg leuke echo, een vriendelijke echoscopiste die zeker 5 minuten op zoek is geweest naar het geslacht. We dachten het alllebei al en het wordt inderdaad een jongen. De echo was verder ook goed, dus ik ben helemaal blij.

Ik heb al echt last van nesteldrang en wil alles zo veel mogelijk af hebben en regelen. Hebben jullie daar ook zo'n last van?
 
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Nee helaas heb ik geen nesteldrang juist het tegenovergestelde heb nergens zin in.

Ik heb ook nog niet veel gekocht voor de kleine alleen 2 pakjes en voor de rest niets.

Ben heel erg blij met mijn zwangerschap maar heb het nu druk met mijn zoontje.

Slecht excuus maar heb ook niet veel nodig want meubels en kinderwagen schuiven door dus dat scheelt weer.
 
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben 8 augustus uitgerekend van onze 4e. Wij krijgen onze 3e dochter.
T.z.t. koop ik een setje eerste kleding voor mijn dochtertje die ik dan bewaar. Voor de rest heb ik d ekleding van de andere meiden nog (ze zijn nu 2,5 jaar en bijna 9 mnd).
En ik ben verslaafd aan schoonmaken. En dan vooral op Blue Wonder. Wat ruikt dat lekker zeg...
 
He wat leuk weer een nieuwe mama erbij!:) En we zijn nog gelijk uitgerekend ook! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en ben 25 jaar. Spannend allemaal he? Wat fijn dat je na 1 kuur zwanger geraakt bent!! Jullie zullen vast helemaal in de wolken zijn! 20 weken echo is echt prachtig he. Ik zou zeggen, klets gezellig mee!

Liefs Esje
 
Gefeliciteerd en welkom.
Wij verwachten op 13 augustus onze 1e kleine wolk.
Fijn dat alles goed is met de kleine jongen. zoals het er nu voor staat krijgen wij ook een jongen. Ik wil alleen voor de zekerheid de pretecho nog even afwachten voordat ik specifieke kleren ga kopen.
Ik heb niet echt een nesteldrang. Ik heb net als mamavansalvador negens zin in, ik heb 's morgens totaal geen zin om mijn bed uit te komen en 's avonds kan ik me met moeite ergens toe zetten, ook op het werk kan ik me totaal niet concentreren. Gelukkig is de andere kant dat ik heel slecht tegen een rommelig huis kan, dus dat is dan net weer de trigger om me aan de gang te krijgen. Verder heb ik juist wel de behoefte om zoveel mogelijk informatie te verzamelen.
 
Gefeliciteerd!
Echt mooi he zo een zwangerschap :)
Nou ik heb wel ook die nesteldrang heel erg hoor! Het liefst is alles morgen al klaar :p
Succes met je zwangerschap voor zolang het nog duurt :D
 
Terug
Bovenaan