Even voorstellen!!!

Hoi allemaal!

Ik zal me ook maar eens even voorstellen. Lees om eerlijk te zijn al een paar weken met jullie mee, maar toch wel leuk om me in bepaalde dingen te mengen en natuurlijk iets om met mn vragen terecht te kunnen!!

Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en op 9 oktober uitgerekend. Alles gaat helemaal goed, afgezien van de zorgen die ik toch wel continue heb hoor. Gaat alles wel goed, is het helemaal gezond etc. Ben benieuwd hoe jullie dit voelen!!

Volgende week hebben wij trouwens een pretecho gepland staan en dan krijgen we hopelijk te horen wat het gaat worden :)

welkom in de klup ik bn gerdie ben een dag later uitgerekend als jou en dus ook byna 18 weken zwanger van ons 2e kindje ik ben het wel reuze moe en val s,avonds dus als een blok in slaap die zorgen isnormaal hoor die heb ik ook continue ik heb voor m,n zoontje 2 miskramen gehad 1 van 16 en1 van 6 weken dus het blyft gewoon erg spannend ik moet as donderdag naar de gyneacoloog ik loop daar omdat m,n bmi te hoog is en m,n zoontje met keizersnede is geboren en de 25e kryg ik dan de 20 weken echo ik hoop dat ze kunnen zien wat het is by m,n zoontje wisten we het maar kunnen ze het niet zien is het niet anders ik zal al heel erg dankbaar zyn als het gezond mag zyn

Terug
Bovenaan