even voorstellen...

hallo allemaal,,

ik ben samantha en ben 21 jaar,, woon 2 jaar samen en we verwachten nu ons eerste kindje,, ik ben vandaag 10 weken en 5 dagen zwanger,, maar ik ben heel snel moe en heb ook nergens geen zin in,,,

iemand misschien een idee van wat dat zou kunnen betekenen??

alvast heel erg bedankt..

groetjes
 
Hoii

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Je kunt je ook aanmelden bij mamaclub december, daar kun je gezellig meekletsen met dames die net als jij ook in december een kindje verwachten!

Misschien zie ik je daar?

Groetjes Esther
 
Hoi hoi....

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Die moeheid hoort er gewoon bij.....is 1 van de zovele zwangerschapskwaaltjes, waar je de eerste 3 maanden last van kunt hebben.
Ik was in het begin ook heel erg moe (kon overal en soms staand slapen) en was daarbij heel erg misselijk. Na 3 maanden ging het beter....de moeheid was weg en de misselijkheid werd ook minder.
Ben nu 37 weken zwanger en de moeheid begint weer, maar dat komt omdat ik 's nachts heeeeel erg slecht slaap.

Nog ff volhouden dus.....in je 2de trimester ga je je een stuk beter en energieker voelen

Liefs Mayo
 
he meis van harte gefeliciteerd, de moeheid zoals de andere zeggen horen erbij, dat komt omdat je lichaam meer bloed door je lijf heen pompt voor het kleintje en dat kost veel energie, dus gewoon rustig aan doen en goed je rust nemen.

en de misselijkheid is bij iedereen verschillend, de 1 heeft het helemaal niet, de andere heel weinig de ander kots zich leeg, de andere heeft het 9 maanden zeg maar lang dus, bste is veel drinken en kleine beetjes eten over heel de dag, en sochtends voor je uit bed stapt een crecker eten,

s6 ermee
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en zoals de rest al zegt, het hoort erbij: betekend gewoon dat je zwanger bent ;) de ene heeft het meer als de ander. Ik hoop dat het snel over gaat en vooral genieten van je zwangerschap he!

Liefs
 
Terug
Bovenaan