Even voorstellen

Hoi, ik ben Wendy, 30 jaar, getrouwd met Marco en ik weet sinds maandag dat ik weer zwanger ben. Als het goed is ben ik 23 januari uitgerekend (nu dus 4 weken). Op 22 juli 2009 is onze zoon Thijs geboren. Een heerlijk mannetje. Sinds juli zijn wij bezig voor nr 2. Alleen toen ik stopte met de pil, werd mijn cyclus maar niet regelmatig. Ik had maar 7 maanden de pil geslikt, terwijl voor Thijs ik 9 jaar de pil had geslikt. Toen was mijn cylus wel regelmatig en was het in ronde 4 raak. Doordat het nu onregelmatig was, liep ik bij de gyn. Maar gelukkig hebben we de natuur niet hoeven helpen. We hebben er dus even op moeten wachten, maar nu is het zover. Ik ben echt superblij, maar ik vind het nog zo onwerkelijk. Ik hoop dat we hier lekker kunnen kletsen over leuke dingen, maar ook af en toe lekker kunnen klagen hihi.
Groetjes Wendy

Hoi Wendy!

Superleuk voor je dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!! En leuk dat je je hebt aangemeld op dit forum. Ik weet zelf sinds anderhalve week dat ik zwanger ben en als het goed is, ben ik rond 6 januari uitgerekend. Het is mijn eerste keer, ik ben 32 en ik woon samen.
Het lijkt me zeker gezellig om vaker te kletsen, er staat superveel vermeld op deze site en iedereen is heerlijk openhartig.

Tot snel!
Groetjes Nathalie

Hey Wendy,

Hoe meer zielen hoor meer vreugd, haha! Ik ben 28 en de vierde is onderweg! Ik ben nu 5 en een half weken zwanger en 15 januari uitgerekend.
Wat fijn voor jullie dat je uiteindelijk zonder behandelingen zwanger bent geworden en het wachten nu verwachten is geworden!
Gefeliciteerd en lekker genieten en af en toe klagen!

Liefs!

Hoi Wendy, proficiat! Hartstikke fijn dat je weer zwanger bent... zelf weet ik nu sinds moederdag (!) dat ik zwanger ben. Het wordt ons eerste kindje. Ik ben 27 en woon samen met Alexander. Als het goed is ben ik rond 14 januari uitgeteld. (Ben zelf 19 jan. jarig,... ojee) Ook ik ben 9 jaar aan de pil geweest en nu binnen 1 maand aangeteld.. dat vind ik nog steeds ongelofelijk! Omdat mijn zus verloskundige is, hebben we afgelopen maandag de eerste echo gehad. Er zat al een 'vruchtzakje'.. maar we zullen toch nog anderhalve week moeten wachten voordat we een hartje zullen zien kloppen. Erg leuk en spannend. Geniet van je zwangerschap en we zullen elkaar hier op het forum wel op de hoogte houden. Groetjes Maud

Gefeliciteerd en welkom!
En zeker leuke dingen om te bepraten maar ook af en toe kunnen klagen is ook fijn omdat er vast wel iemand is die het herkent.....

gr. Blije Mama van 3 en vierde op komst!

Terug
Bovenaan