Even voorstellen

Hallo meiden,

Ook ik mag me eindelijk hier melden. Na ruim 20 maanden en 1 ronde Clomid zijn wij ZWANGER!!!! Vanochtend 2x positief getest en we kunnen het nog steeds niet geloven!! We zijn zo ontzettend blij en gelukkig. Het lange wachten wordt eindelijk beloont!

Over 2.5 week hebben wij onze eerste echo, enorm spannend.

Nog een vraagje, ik heb de digitale test van CB gebruikt, maar de uitslag verdwijnt naar een paar uur. Welke test blijft zichtbaar? Ik hoor het graag.

Veel liefs van een dolgelukkige mama in de dop!
 
Gefeliciteerd! En dat na bijna 2 jaar... Ik heb een "gewone' test gebruikt en dan een beetje doorzichtige nagellak erover heen, dan blijft de uitslag goed leesbaar.
 
Onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!

Ik heb ook een 'gewone' test maar ook die van CB gebruikt die waar niet zwanger en wel zwanger op komt. Beide sticks heb ik eigenlijk niets mee gedaan en ze staan er nog op beide. Die van CB daar heb ik de stick uit de houder gehaald dan heb je ook gewoon twee strepen
 
Gefeliciteerd!!!!!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een test van CB gebruikt, waarvan je de achterkant kon af klikken zodat de uitslag kon blijven zien.
Nu met mijn 2de een etos eigen merk test gedaan, nadat ik zag dat hij positief was, heb ik er een klein beetje transparante nagellak opgedaan.
Ik ben nu 39 weken zwanger van onze 2de en beide testen zijn nog duidelijk leesbaar.

Liefs Mayo

 
GEFELCITEERD!!!
Wow echt super voor jullie. Het wachten is beloont echt geweldig
Ik ben zwanger van de vierde en heb eerlijk gezegd de testen niet bewaard. Heb de test van de eerste nog wel bewaard maar na 1,5 jaar weggegooid. Had zo iets van tja wat moet ik er nou mee? Heb inmiddels al genoeg "troep" verzameld met drie kids. Maar de dames hierboven hebben je al goede tips gegeven volgens mij.

nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!
liefs hanneke
 
Gefeliciteerd meid.
Wij zijn na ruim 4jaar nu in verwachting van ons eerste wondertje (as zaterdag ben ik 40wk)
het is zo geweldig om zwanger te mogen zijn.Geniet van elk moment want je hebt hier lang genoeg op gewacht. Ik had zelf een test van de apotheek (huismerk) de streep is nog steeds duidelijk zichtbaar.
 
he meid van harte gefeliciteerd, ga er lekker van genieten, ik gebruikte ook de digitale cb en heb zelf er foto's vangemaakt, die kan je als je een boek wilt maken er tussen zetten, met een stickje verdwijnt het toch na een tijdje in de kast, vind ik persoonlijk. s6

liefs
 
Terug
Bovenaan