Even voorstellen

Hoi,

Ik ben Ilse en ik ben 27 jaar.
Ik had me 2 weken geleden voorgesteld bij de januari moeders, maar ik ga me nu bij jullie voegen.
Gisteren heb ik voor het eerst een echo gehad, want volgens de berekeningen zou ik gisteren 7,5 week zwanger zijn en tijdens zo'n echo zou je dan het hartje kunnen zien.

Helaas was dat niet het geval.
Je kon wel het vruchtzakje zien, maar dat was nog maar heel klein. We hebben opnieuw een berekening gemaakt en dan blijkt het dat ik nog maar 5 weken zwanger ben...
Volgende week heb ik opnieuw een echo en dan moet het vruchtzakje gegroeid zijn. Waarschijnlijk zien we dan ook het hartje en als dat allemaal zo is, dan ben ik heel blij!! Als dat niet zo is, dan is het namelijk mis gegaan!

Ik voel me heel goed.
Ik ben gelukkig niet misselijk. Wel ben ik moe aan het worden en ik kan absoluut geen vis of vislucht verdragen, terwijl ik dat wel heel lekker vind!

Ik vind het leuk om al jullie verhalen te lezen en er komen ook zeker dingen bekend voor!

Groetjes Ilse
 
Hoi ilse:)

Ik ben Linda en ben 26 jaar oud.
Ik ben als het goed is nu 6 weken zwanger maar horen we 5 july bij de 1ste echo ben echt benieuwd.
Ooo en wat is dr dan mis gegaan als je dat nie hoord:(.
Heel veel suc8 meisje

Grtjes Linda
 
Welkom bij de club! Wel spannend allemaal. Als ik je verhaal goed lees, kan het dus nog 2 kanten opgaan. Hopelijk vliegt deze week voorbiij, zodat je snel weet waar je aan toe bent. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb wat bruin/rode afscheiding gehad en dacht eigenlijk dat het misging. Inmiddels is dit bijna gestopt en word ik met de dag zieker. Mijn eerste echo staat op maandag 27 juni, ik zou dan 7w6d zijn. En hopelijk zien we dan ook een mooi kloppend hartje.

Jouw kwaaltjes herken ik wel. De moeheid zeker, ik kan de hele dag slapen, al wordt dat wel een beetje moeilijk met 2 rondrennende kinderen. Verder ben ik heel misselijk, heb het heel koud en eet heel weinig. Het enige waar ik niet misselijk van word, is een broodje met kaas/vette hap. Niet echt gezond eten voor een zwangere vrouw!
 
Hay Ilse!!

Jeetje, wat spannend zeg! Je ziet de volgende keer gewoon een hartje hoor!! Dat moet gewoon! Ik heb vandaag mijn eerste echo! Spannend, hoop dat ik er een week bij krijg.............ow wat een spanning!

Liefs Jessica
 
Terug
Bovenaan