even voorstellen..

hey meiden,

helaas ik mag ook op dit forum

ik ben mirjam 28 jaar en kom uit twente..
mijn partner en ik zijn begin oktober gestopt met de pil.. alles ging redelijk goed.. tot een paar rondes geleden.
mijn menstruatie ging ineens heel raar doen.. zo ineens 21 dagen overtijd.. dan weer 4 dagen overtijd.. en nu.. tjha op dag 46 van mijn cyclus.. en nog steed niks te bekennen..

dus vandaag naar de dokter geweest.. en ik word doorverwezen naar het ziekenhuis..
dit omdat ik mij best zorgen maar.. mijn zus heeft namelijk helemaal geen eisprong gehad..
gelukkig wel kids na behandeling..

maar het gaat je toch aan het denken zetten..

zodoende dat ik dus al iets eerder in de medische molen kom..
17 augustus mag ik pas voor mijn eerste afspraak.

liefs.. en iedereen uiteraard heeeeeeel veel succes met alle pogingen..

Welkom hier!

Het is hier niet zo levendig als op het andere forum, maar zeker ook wel gevuld met adviezen en goede raad, haha!

Spannend, de eerste stapjes de malle molen in!

Liefs Daisy

hey dais..

ik merk het vanzelf wel.. dacht stel mij even voor dan weten de meiden als ik reageer wie ik ben..

zag op het andere forum dat je je ei hebt gehad..

goed bezig.. ik wacht nog steeds op mijn ongi.. :(

xxx

Hoi Angell,

Ik hoop dat je in het ziekenhuis wijzer wordt en dat ze wat voor je kunnen doen.
Lijkt me wel erg frustrerend iedere keer overtijd of onregelmatig.
Wij zijn nu 3 jaar bezig, zonder oorzaak, zo regelmatig als maar zijn kan, start 2e ivf behandeling in augustus.

Heel veel succes en join the club ;-)

gr Han

Hey Angell82,

Pfff...Dat moet wel slopend zijn...
Wij zijn 2 jaar bezig en bezig met de 3e behandeling IUI. Niets gevonden en altijd ontzettend regelmatig ongi.

Er is gewoon geen peil op te trekken.... Ik wens jullie veel succes en sterkte in jullie weg naar een klein wondertje.

Liefs Anna

Hoi hoi,

Wij zijn sinds september gestopt met de pil omdat we graag eeb 2e willen. Beetje hetzelfde verhaal als bij jou. Erg omregelmatig ongesteld en hier heb ik eerder echt nooit last van gehad.
Afgelopen donderdag 1e afspraak in het ziekenhuis gehad, we konden echt heel snel terecht. Uit inwendig onderzoek en echo is niets geks gekomen gelukkig. Gelijk bloed geprikt voor hormoonhuishouding en mn man moet volgende week zn zaad inleveren voor onderzoek. Begin/half augustus krijgen we dan de uitslag.

Jammer dat het zo lang duurt voordat je een afspraak hebt in het ziekenhuis. Suc6 meid!

ja dat vond ik dus ook al.. dat het zolang duurt voor ik terecht kan..

ondertussen nog steeds niet ongi.. dus sjaggie.. vandaag gestopt met roken.. dus dubbel sjaggie..
en een dronken vervelende vent... dus 3 x sjaggie..
bah bah...

maar ja.. morgen weer een nieuwe dag..
en proberen positief te blijven denken..
(alhoewel me dat niet echt goed afgaat)

xxx

Terug
Bovenaan