Even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn naam is jennifer ik kijk al een tijdje mee op dit forum en besloot mee te praten...

Ik ben 23 jaar ben afgelopen januari gestopt met de pil en helemaal niet regelmatig ongesteld 1 x in 7 maanden...
Ben 3 weken terug naar de ha geweest omdat ik niet weet of ik wel een eisprong heb en wanneer ik die dan heb en gevolg was tempraturen...
Volgens mijn huisarts heb ik een eisprong als de tempratuur erg is gedaald en is hij geweest als het daarna een piek heeft...
Mijn vriend en ik klussen om de dag erg vermoeiend maar het is voor het goede doel!
Na een maand moet ik terug komen ( deze week dus) en mocht ik geen eisprong hebben moet ik naar de gynacoloog...
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik kan verwachten...
Zoals velen van jullie hoor ik de ene na de andere die zwanger is en dat voelt als een stomp in de maag omdat ik ook graag wil...

Zo ik ben mijn zegje kwijt heerlijk!

Groetjes Jennifer

Heey...

allereerst welkom...
Wat een gedoe zeg...
Hoop dat je snel hoort wat er is...

Welkom meid!

Elke maand is er een teveel, maar ik ben ook al 27 rondes verder... Weet precies hoe je je voelt als je zegt dat iedereen maar zwanger lijkt te worden!

Bij de gyn krijg je eerst een oriënterend gesprekje en misschien meteen wat eenvoudige onderzoekjes, (uitstrijkje ed) Bij jou zou de oorzaak al bekend zijn (geen eisprong), dus het kan best zijn dat je direct medicatie krijgt.

Succes meid!

Liefs Daisy

Welkom! Hier hetzelfde probleem gehad. Gyn doet wat onderzoeken en als je dan inderdaad zelf geen eisprong hebt, heb je grote kans dat je vrij snel medicatie krijgt. Bij mij begon het met een inwendige echo, bloedprikken, temperatuurlijstjes bekijken, controle van het sperma en kreeg direct hormonen mee.

hoi hoi,

wat een verhaal joh.
ik hoop voor je dat je toch een eisprong hebt.dat maakt het een stuk makkelijker.
veel succes deze week bij de huisarts, hopelijk heeft hij goed nieuws voor jullie.

groetjes shadow

Terug
Bovenaan