Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Marja en heb een dochter van 11 jaar en een dochter van 3 jaar en wij willen vanaf augustus proberen nog een wondertje te krijgen.
We zijn dus nog niet begonnen, maar ik ben er al helemaal mee bezig en lees dus al dagelijks op het forum en leef al helemaal mee met de verhalen hier.
Als iemand wat wil weten, vragen staat vrij.

Gr, Marja, mama van Savannah en Milêne

Hallo Marja,

Welkom op het forum! Ik hoop dat jullie vanaf Augustus gauw in blijde verwachting zullen zijn van een 3de wondertje (want dat is het zeker)

Misschien heb ik in de toekomst nog wat vragen voor je en dan zal ik ze je zeker stellen :)
Wij zijn vanaf September 2010 voor ons eerste kindje bezig en dus nu beland in ronde 10. Waarschijnlijk op naar ronde 11.

Liefs Lynn

Dank je voor je berichtje Lynn.

Ik hoop voor jullie dat deze ronde de laatste is en dat jullie in blijde verwachting raken deze keer.

Ik heb voor mijn eerste dochter een mk gehad en terwijl ik nog overspoeld werd door de hormonen van die zwangerschap, was ik alweer zwanger van Savannah. Heel dubbel gevoel verdriet omdat het mis was gegaan en heel blij omdat er toch een mensje in me groeide binnen 6 weken tijd.

Mijn 2de meisje kwam nadat we met de 5de ronde bezig waren.
Ik ben in totaal 5x zwanger geweest waarvan ik gelukkig 2 wondertjes elke dag bij me mag hebben.

We gaan ervoor en ik ben blij dat ik ook al zijn we nog niet begonnen toch hier al kan meelezen en mag meepraten.

Liefs Marja

Welkom hier!!

Ik ben Daisy, 28 jaar en wij zijn inmiddels in ronde 27 aangekomen. We lopen sinds december in het ziekenhuis, tot nu toe alles goed.
Maar....ik heb nu ineens sinds 4 dagen positieve ovulatietesten die nog steeds elke dag donkerder worden... Zou op een zwangerschap kunnen wijzen!

Twee maanden terug een vroege mk.

Dit is een beetje mijn verhaal in het kort.

Succes met zwanger worden!!

Liefs Daisy

bedankt Daisy,

Gos meis, ik hoop echt dat je deze keer zwanger bent, ik weet hoeveel verdriet je van een mk kunt hebben.
Het is jullie van harte gegund en de positieve ovu testen zijn hopelijk idd het teken dat het zo is.
Ik hoop het voor jullie, wanneer zou je kunnen testen om het zeker te weten?

Ik duim voor jullie.

Liefs Marja

Welkom!

Wij gaan er deze ronde weer voor. Zoontje is 15 weken en was in ronde 19 raak. Ik heb helaas ook al 3 keer een miskraam gehad, waarvan de eerste een tweeling. Dus ga nu voor de 5e zwangerschao zeg maar. Veel succes met het klussen en hopen dat het niet te lang gaat duren.

Ik hoop dat het voor jullie ook snel gaat lukken supertje en dat deze keer niet weer misgaat.
Mooi dat jullie na de 3 miskramen toch een gezond mensje mochten verwelkomen.
Succes met klussen.

Hoi Marja,

Wij zitten in de eerste ronde van ons derde wondertje. Heb 2 jongens van bijna 4 en 1 1/5 jaar.
Bij de eerste was het in ronde 1 raak en bij de tweede bij ronde 8.
Mijn nod is volgens babybrabbel 15 juli. Dus heel spannend allemaal weer.
Hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben.
Succes met klussen!!!

Liefs

Terug
Bovenaan