Even voorstellen

Goedemorgen,

Ik ben nieuw op het forum en stel me bij deze even voor. Nu iedereen in mijn omgeving toch een beetje gek wordt van mijn babygesprekken is het tijd om me onder gelijk gezinden te voegen.

Ik ben 30 jaar en 22 weken zwanger van mijn eerste kindje. Mijn zwangerschap verloopt geheel anders dan ik me van te voren had voorgesteld. De eerste 3 maanden heb ik nergens last van gehad en aan het begin van de 4de maand kwam de man met de moker. Ik had totaal geen energie meer, eten lukte bijna niet en wat ik at kwam er bijna direct weer uit. Na twee weken ontkennen, was er geen andere weg meer dan er aan toegeven. Fulltime werken was geen optie meer, dus ik werk nu nog 3 ochtenden (13.5 uur!) per week. Daarnaast moet ik goed op mijn voeding letten (6 keer per dag) en mijn rust nemen (2 keer per dag). Ja, als de kleine er straks is, dan zit ik al in een strak ritme :).

Nu ik me erbij neer hebt gelegd gaat het goed. Vorige week hebben we de 20-weken echo gehad en deze was gelukkig goed. 2 weken ervoor had een vrienden de echo en deze was niet goed..., dus dat waren hele spannende 2 weken.

Deze week zijn we begonnen met de babykamer. De baby voel ik nog niet regelmatig, maar soms als ik in bed lig voel ik hem (we weten niet wat het wordt, maar noemen hem BOB) bewegen.

Ik vind het allemaal heel spannend en nieuw, maar geniet met volle teugen en had nooit verwacht dat ik me er zo vol overgave in zou storten.

 
hai
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap
en welkom hier
ik ben irma 24 jaar oud en zwanger van de tweede
we hebben al een zoontje van bijna 1
wat vervelend dat je je na de 3 maanden zo rot voelt
ik wens je veel sterkte de komende tijd

groetjes irma
 
Hoi


Van harte gefeliciteerd! Ik ben Anoushka, 26 jaar en 23 weken zwanger van onze tweede. We hebben een zoontje van bijna 5. Hij is 17 november jarig en ik ben ook op 17 november uitgeteld. Een mooier cadeau kan hij zich niet wensen dacht ik zo.

Jammer dat je je nu niet zo goed voelt. Wie weet is dit maar voor 3 maanden en ben jij er zo overheen!?

Groetjes Anoushka
 
Hoi hoi,

Welkom hier..;)
Ik ben Liesbeth, bijna 25 jaar oud! zwanger van ons 2e kindje, mama van fleur (16 maanden) en 25 weken zwanger van?? geslacht onbekend..:D uitgerekend op 3 november!

Wat vervelend dat je je zo naar voelt nu..:S hopen dat je snel weer meer energie krijgt en je beter voelt!!

Groetjes liesbeth
 
Bedankt voor alle felicitaties en jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd! Ach heb me er bij neergelegd en het is toch best grappig als de bedrijfsarts het advies geeft om te gaan shoppen voor de baby en om te proberen wat meer yoga te doen. Heb me er nu bij neergelegd en ben aan het genieten van het kleine wondertje in mijn buik en de nieuwe wereld die zich voor mij opent; nooit geweten dat baby's zoveel spulletjes nodig hebben :).
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en Welkom bij ons clubje!
Ik ben Hanneke, 34 jaar oud en 23 weken zwanger van ons vierde kindje. Ben bijna 18 jaar samen met mn man en we hebben al 3 dochters (7, 5 en 2 jaar)
17 november uitgerekend en we krijgen een jongen!
Hoop dat je je wat beter gaat voelen en volop kan genieten van je zwangerschap!
groetjes en liefs
 
Welkom!
Ik ben 34 jaar en zwanger van onze tweede. Heb een zoon van 2,5 jr en nu verwachten we een meisje. Ook heb ik een stiefzoon van 12.

Ik heb me inmiddels ook volledig ziekgemeld en ga vanaf volgende week ga ik ook iets van 12-15 uurtjes kantoorwerk doen. Deze zwangerschap verloopt ook niet heel makkelijk. Maar zoals jij schrijft: je kunt je er het beste maar bij neerleggen...:)

Geniet van het babyshoppen en de voorbereidingen...

Grtjs mick
 
Terug
Bovenaan