Even voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik volg al een tijdje de berichten op dit forum en dacht waarom meldt ik mezelf niet aan.

Dus bij deze. Ik ben nu 16 weken zwanger. Heb inmiddels al twee echo's gehad. De 2e omdat ik in de eerste weken last heb gehad van bloedverlies.
Ze hebben geen oorzaak kunnen vinden en tot nu toe gaat alles goed. Heb verder weinig klachten.

Zit op dit moment werkloos thuis ivm mijn zwangerschap. Had net een nieuwe baan en net contract getekend. Voordat ik begon heb ik eerlijk verteld dat ik inmiddels zwanger ben. Dat had ik beter niet kunnen doen. Mocht meteen wegblijven. Ze zagen het niet zitten. Zijn nu met een rechtszaak bezig.

Groetjes!

Hej! Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. wat een @#$werkgever zeg! gelijk aanpakken die hap! Hopelijk doen ze dat bij mij niet(ben nog in opleiding) Hebben ze duidelijk gezegd dat ze je niet wilden omdat je zwanger was? Hopelijk komt er iets positiefs uit. Groetjes van het april forum;) O ja Geniet van je zwangerschap!

@ 1esara.

Genieten doen we zeker!!! Wordt onze eerste dus heel erg spannend allemaal.

Ze hebben niet gezegd dat het om mijn zwangerschap gaat, maar als ze nadat ik gebeld heb om alleen maar te vertellen dat ik zwanger ben me niet meer willen is het toch wel duidelijk waar het om gaat.

Jij ook van harte gefeliciteerd!! Ook voor jou geniet ervan!

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Vervelend dat ze de zwangerschap niet zagen zitten.

Mijn contract bij het bedrijf waar ik nu werk loopt eind augustus af. Ze hebben geen werk meer voor me omdat de orders nogal achterblijven en ze mij dus eigenlijk niet meer kunnen betalen.

Nu had ik laatst een sollicitatie en dat ging harstikke goed, ik heb zelfs een half dagje meegewerkt, erg leuk. Maar ik was toen dus al 16 weken zwanger en heb dat ook gezegd omdat ik daarin toch eerlijk wilde zijn en omdat als ik zou beginnen je toch duidelijk een zwangere buik zou zien. Helaas is het daardoor niks geworden omdat het bedrijf ontzettend aan het groeien is en ze dus zeker iemand nodig hebben die er de aankomende maanden is.

Ik ga morgen voor twee weken op vakantie en ben daarna dus 19 weken zwanger, dus ik schat mijn kansen op een baan toch wat lager in nu.

Ik hoop voor je dat het lukt met de rechtszaak en dat het ook weer niet teveel gedoe oplevert, want dat is ook niet leuk als je zwanger bent. Succes!

Terug
Bovenaan