Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier, dus ik dacht, laat me eerst even netjes voorstellen voordat ik mee ga schrijven ;)

Ik ben Laura, 25 jaar. Samen met m'n man hebben we 1 dochter, Robin (04-03-2009) en willen graag een 2de erbij...
Ben juni gestopt met anticonceptie, bij Robin was ik heel snel zwanger, maar vrees dat het nu niet zo is...

Groetjes Laura

hey laura,
welkom hier en natuurlijk heel veel succes met zwanger worden. hopelijk is het snel raak bij jullie.

Welkom bij de club. ik hoop voor je dat je sneller zwanger bent dan ik. het is je gegunt. ik zit al 2 en half jaar te wachten maar ik heb geduld.

groetjes hilda

Welkom Laura!

Ik hoop voor jullie dat jullie gauw in blijde verwachting zijn van jullie 2de kindje!!

Gr Lynn.

welkom welkom!!
wat leuk dat jullie voor een 2e aan het proberen zijn! weij zijn ook voor de 2e bezig! Van onze dochter was ik de 4e ronde zwanger nu dus al in ronde 9 dus het zegt helaas niks al hoop ik het wel voor je natuurlijk!
liefs

Hoi Hoi

Wij gaan ook voor een 2e, grappig mijn dochter is bijna even oud als jou dochter! scheelt 2 weken!
Succes! Bij onze dochter hebben we er 10 rondes overgedaan...

Hallo!
Leuk dat je erbij komt, hopleijk is t voor niet al te lang, dat je door kunt schuiven naar Zwanger! Succes ;)

Dank jullie wel!!
Helaas hier nog steeds niet... We wachten maar rustig weer af!! Al kan ik er slecht tegen...

@vlindertje1; ow wat leuk!!! Zit je toevallig ook bij de maart moeders 2009 ;) zal wel grappig zijn!!!!

Terug
Bovenaan