Even voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik volg al een tijdje de berichten op dit forum en dacht waarom meldt ik mezelf niet aan.

Dus bij deze. Ik ben nu 16 weken zwanger van onze eerste. Ben 10 januari uitgerekend. Volgende week weer een afspraak bij VK en daarna mogen we een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo. Kijken we erg naar uit!

Zit op dit moment werkloos thuis ivm mijn zwangerschap. Had net een nieuwe baan en net contract getekend. Voordat ik begon heb ik eerlijk verteld dat ik inmiddels zwanger ben. Dat had ik beter niet kunnen doen. Mocht meteen wegblijven. Ze zagen het niet zitten. Zijn nu met een rechtszaak bezig.

 
Oei dat klinkt niet leuk!! Wens je veel succes me die zaak.

Verder natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.Wens een gezonde tijd toe!! Geniet zoveel mogelijk, hopelijk heb je niet alteveel stress....

Succes!
 
Dat is balen meid! Ik werkte bij mijn dochter nog via het uitzendbureau en na een ziekperiode met 12 weken (ziekenhuis door uitdroging) hoefde ik ook niet meer terug te komen. Helaas had ik geen poot om op te staan, maar het is wel flink balen!!
Vooral als je net een baan hebt! Wil je er nu nog wel werken dan? Want dit is natuurlijk geen goed begin, ondanks dat het volledig hun schuld is!

Maar iig nog gefeliciteerd en geniet van je rust tijdens deze zwangerschap!!

Liefs ciomama
 
Welkom.. op het forum

& Gefeliciteerd met zwangerschap..
Alleen balen dat je werkloos ben geraakt.
Ik zat ook in me proeftijd en heb toen ook eerlijk verteld dat ik zwanger was, werd toen direct ontslagen.
Alleen zelfde als Ciomama ik heb geen poot om op te staan om het aan te vechten.
Geniet van je zwangerschap .!

liefs meisje1990
 
Hoi Hoi,

@meisje1990: als eerste ook gefeliciteerd! Geniet er ook maar lekker van!
Tijdens proeftijd heb je inderdaad geen poot om op te staan. Als het bedrijf van mij slim was geweest hadden ze me gewoon laten beginnen en halverwege de proeftijd gezegd je bevalt niet.

Genieten doen we zeker. Onze uk is toch het belangrijkste op dit moment. Werk komt later wel weer.

Groetjes
 
Hey Alinda,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hoop dat je er ondanks alles toch zeker van kan genieten.

Wij komen net uit een rechtszaak met een andere reden maar ben blij dat t nu wel klaar is hoor dan heb je dat geouwehoer er niet meer bij.

Ik ben ook werkloos en voordat ik zwanger werd was ik volop aan het solliciteren maar daar ben ik nu mee gestopt omdat het toch geen nut heeft, niemand die me aanneemt haha.

xx
 
Terug
Bovenaan