Even voorstellen

Hallotjes

Ik ook eindelijk zwanger! Verplaats naar de maand mei 18 mei uitgerekent! Ook wat andere hebben angstige vorige zwangerschap eindigde in miskraam
Dus angstig maar probeer me der wel van af te zetten en genieten en positief denken
En zo snel
Mogelijk 8 weken snel gaan hahah!! Veel
Plezier met jullie zwangerschap damens!!

Groetjes priscilla

Gefeliciteerd!!!! En welkom! Leuk dat je hier mee komt kletsen. Ik ben ongeveer 10 mei uitgerekend en ga de 27e voor het eerste naar de vk. Spannend! Geniet van je zwangerschap!

geniet van deze zwangerschap,ik heb zelf ook een miskraam gehad voordat ik zwanger was van onze dochter.
Ik weet dat het moeilijk is om nu al te genieten ik vind het met deze zwangerschap ook moeilijk om te genieten maar probeer het wel ook al voel ik me behoorlijk misselijk.

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ja altijd spannend weer he.
Hoe voel je je verder?
Ik ben zelf 9 mei uitgerekend van mijn 2e kindje. 22 ste eerste afspraak bij verloskundige

Haaaai!

Ja
Verder voel ik me super af en toe misselijk en echt niet tegen koffie kunnen hahah dan is dw wc me beste vriend! En ja me borsten auwiej haha gevoelig maar laten ze maar zeer doen en alle kwalen der bij dan weet ik gewoon ok ben echt zwanger ! Haha wil niet nog een keer teleurstelling. ... Succes allemaal verder!

Liefs priscilla

Terug
Bovenaan