Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Ik wil me even voorstellen. Ik ben Jess en ben 25 jaar oud. Mijn vriend en ik hebben vorige maand besloten om te stoppen met de pil. Ik heb de pil 13 jaar geslikt. In deze 4 weken heb ik vorige week een positieve ovulatietest gehad. Geen idee of het de 1e ronde raak is, maar wie weet. We gaan ervoor toch :D

groetjes!

Welkom bloempje!
Heel veel succes! :)

Bij mij was het in de eerste ronde na stoppen met de pil meteen raak, dus het is mogelijk.. Maar er zijn ook genoeg meiden waarvan hun geduld erg op de proef wordt gesteld!

Liefs!

Hallo Bloempje,

Ondanks dat ik zelf niet zo lekker in m'n vel zit wil ik je toch van harte welkom heten bij de club!
Ik hoop voor je dat je niet lang hoeft te blijven en dat je gauw door kan naar de mama-club! En in de 1ste ronde kan je natuurlijk ook heel goed zwanger worden!

Succes! Gr Lynn

Welkom Bloempje! Heel veel succes en natuurlijk is er kans dat het de 1e ronde al lukt.............

Hoi meiden,
Tja wie weet, laten we hopen dat we allemaal snel zwanger zijn! Dan kunnen we met zn allen naar de zwanger zijn forum :D
Groetjes Jess

Welkom. Ik ben zelf ook nieuw en een goede week gestopt met de pil. Zou leuk zijn als we allen snel door kunnen naar het volgende forum!

Liefs en succes ; )

Welkom!

Hopen dat het snel lukt. Ik ben in juli gestopt maar helaas nog niet zwanger..

Liefs

Terug
Bovenaan