Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben Wendy 28 jaar bijna 9 jaar gelukkig met Sybren en samen hebben we twee prachtige kindjes, Merle is geboren op 29-08-08 en helaas elf uurtjes later overleden op 30-08-08. Wat een verdriet dat we niet voor ons meisje mogen zorgen maar bovenal wat zijn we trots dat we haar ouders mogen zijn!! Op 14-06-2010 zijn we wederom trotse ouders geworden, dit keer van een zoon Jelte, hij is nu bijna 16 maanden!!

Nu zouden we dus graag zwanger willen raken van een derde kindje, spannend hoor!

Nou ik spreek jullie vast wel op het forum

Groetjes Wendy

Hai Wendy!

Welkom op het forum! Meid, ik zit met torenhoog kippenvel je verhaal te lezen! Pfff.....Ik kan me niet voorstellen hoe je je dan als papa en mama moet voelen, heftig hoor!!

Gelukkig ook een mooie zoon! Dubbele liefde!
Ik hoop voor jou en je man dat je gauw weer een wondertje mag verwachten en voor jullie zoon een lief broertje of zusje!

Succes en we spreken elkaar vast! Liefs Lynn

Hoi Wendy,

Welkom hier! Wat heftig om mee te maken.. verschrikkelijk dat ze niet bij jullie mocht blijven:(
En wat een geluk dat jullie een zoontje hebben:)
Ik hoop voor jullie dat er snel een derde kindje mag komen!

Liefs Renate

Hoi Wendy!

Welkom! Wat lijkt mij dat erg om je kindje te verliezen......... en wat fijn dat jullie daarna een gezonde zoon hebben gekregen en jullie nu voor een 3e wondertje willen gaan.

Heel veel succes!

Bedankt voor de lieve reacties, idd het is vreselijk om je kind te verliezen, maar goed zoals ik al schreef zijn we enorm trots op ons meisje het is een wonder dat ze zo lang bij ons heeft mogen zijn ze heeft enorm gevochten!! De trots heeft ons geholpen om zonder haar verder te gaan en dat is eigenlijk nog steeds zo.

Waar je ook bent ik zou het niet weten,
niet in tijd of afstand te meten
maar ik draag je bij me
diep in mij
daarom ben je steeds heel dichtbij

Mag ik vragen of jullie al kinderen hebben? En zo ja hoeveel?
Ik spreek jullie snel en jullie ook succes met zwanger worden!

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan