even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben steenbok26 (wil nog even annoniem blijven) je weet maar nooit wie er mee leest;-).
Ben 26 jaar en kom uit Noord-Holland.
Ik heb mij hier op de site een maand terug aangemeld. Ik heb mijn spiraal na bijna 4 jaar verwijderd want wij willen graag een 2e kindje. Wij hebben al een dochter van 5.
Nu heb ik de 1e 3 weken om de 2 dagen bloedverlies/bruinverlies gehad en nu sinds 2 weken is dat gestopt. Ben nog steeds niet ongesteld geweest en zwanger ben ik ook niet. (heb van het weekend een test gedaan). Ben eigenlijk benieuwd of er meerdere hier zijn die na een spiraal zwanger wilde worden en een menstruatie hebben gehad?. Voor mijn 1e gebruikte ik de pil en werd daardoor heen zwanger (door pil vergeten) dus heb verder geen ervaring.
Lijkt mij leuk om zo hier verder de kletsen:)

groetjes

welkom!!
om dezelfde reden ben ik ook annoniem...
Ik heb geen ervaring met een spiraal dus daar heb ik geen andwoord op voor je. misschien dat iemand anders het weet

Hai Steenbok26,

Allereerst welkom bij de club van mama's in spé!
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, heb zelf nooit een spiraal gehad en toen ik eind Augustus 2010 stopte met de pil, had ik gelijk een zeer regelmatige cyclus. Ik denk wel dat hier dames zijn die misschien antwoord hebben op je vraag.

Hopelijk hoef je niet lang te wachten op een gezonde 2de zwangerschap! Heb je enig idee wanneer je je NOD had moeten hebben of wanneer je die verwacht?

Gewoon hier lekker alles van je afschrijven, dat doen wij ook! ;-)

Liefs Lynn

Welkom!!

Ik heb ook geen ervaring met spiraaltjes. Succes!

hoi Lynn,