even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben steenbok26 (wil nog even annoniem blijven) je weet maar nooit wie er mee leest;-).
Ben 26 jaar en kom uit Noord-Holland.
Ik heb mij hier op de site een maand terug aangemeld. Ik heb mijn spiraal na bijna 4 jaar verwijderd want wij willen graag een 2e kindje. Wij hebben al een dochter van 5.
Nu heb ik de 1e 3 weken om de 2 dagen bloedverlies/bruinverlies gehad en nu sinds 2 weken is dat gestopt. Ben nog steeds niet ongesteld geweest en zwanger ben ik ook niet. (heb van het weekend een test gedaan). Ben eigenlijk benieuwd of er meerdere hier zijn die na een spiraal zwanger wilde worden en een menstruatie hebben gehad?. Voor mijn 1e gebruikte ik de pil en werd daardoor heen zwanger (door pil vergeten) dus heb verder geen ervaring.
Lijkt mij leuk om zo hier verder de kletsen:)

groetjes

welkom!!
om dezelfde reden ben ik ook annoniem...
Ik heb geen ervaring met een spiraal dus daar heb ik geen andwoord op voor je. misschien dat iemand anders het weet

Hai Steenbok26,

Allereerst welkom bij de club van mama's in spé!
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, heb zelf nooit een spiraal gehad en toen ik eind Augustus 2010 stopte met de pil, had ik gelijk een zeer regelmatige cyclus. Ik denk wel dat hier dames zijn die misschien antwoord hebben op je vraag.

Hopelijk hoef je niet lang te wachten op een gezonde 2de zwangerschap! Heb je enig idee wanneer je je NOD had moeten hebben of wanneer je die verwacht?

Gewoon hier lekker alles van je afschrijven, dat doen wij ook! ;-)

Liefs Lynn

Welkom!!

Ik heb ook geen ervaring met spiraaltjes. Succes!

hoi Lynn,

Ik heb echt geen idee..Ik had altijd wel een normale cyclus na mijn weten. Heb een mirena gehad en dan was ik het zo nu en dan..denk eens in de 2 maanden. Heb vorige week de hele week pijn gehad in mijn onderbuik en dacht misschien eisprong? misschien aankomende ongesteldheid?. maar nog steeds geen bloedverlies en de buikpijn is wel zo goed als weg. Heb dan pijn eerst aan de rechter kant dan links en zo ging dat door.
Dus blijft spannend hahaha...Hoorde dat het soms maanden kan duren voordat je menstruatie weer op gang is maar het kan ook zo zijn dat je niet menstrueert maar dat je dan zwanger bent. Ik moet geduld hebben maar merk sinds een week dat het mij toch wel bezig houd. Kijk wat is een maand nou? we zijn net begonnen. Maar toch hoop ik dat ik snel weer zwanger mag zijn..

Ik was met de mirena helemaal niet ongesteld en bij beide keren dat ze hem verwijderd hebben heeft het een aantal maanden geduurt voordat de boel weer een beetje op orde was eigenlijk. Maar nu is dat bij mij moeilijk te zeggen, want ik heb geen spontane eisprong. Dus het kan normaal gesproken gelijk maar dat is bij iedereen verschillend. Heel veel succes in ieder geval.

Welkom!

Ik heb ook geen ervaring met een spiraaltje.. Succes meid! Hopenlijk heb je snel duidelijkheid.

Liefs

hey,

ik heb zelf 4 maanden geleden mijn mirena laten verwijderen. mijn cyclus is eigenlijk gelijk weer goed. werd een week na verwijderen ongesteld en daarna iedere keer na 27/28 dagen.

vervelend dat het bij jou niet zo is. hoop voor je dat het snel weer normaal is.

x Nanda

Terug
Bovenaan