even voorstellen! :-)

dag allemaal,

ik ben Barbara, 34 jaar en zwanger van de derde. ik dacht, laat ik ook eens meepraten met de andere mama's in spé! ik heb vandaag de vk gebeld voor de eerste afspraak. ben nu 7-8 weken en ben ongeveer 21 augustus uitgerekend, maar dat hoor ik dan bij vk ook nog wel. is mijn eigen berekening.
over drie weken de eerste afspraak bij de vk, ben heel benieuwd! geniet nog niet echt van het zwanger zijn, ben erg misselijk en moe en kom tot bijna niks. mijn dag bestaat uit mezelf oppeppen om te eten, me te wassen (kost me al energie,haha!) en voor de kids zorgen. maar ik hou goede moed dat het tijdelijk is en voorbij gaat, ik had het bij de eerste 2 zwangerschappen helemaal niet, dus het is echt wennen! beetje frustrerend, ik wil zoveel doen, maar ben gedwongen veel te rusten. gelukkig gaan de kids over een week weer naar school, want voor hen is het ook niet leuk dat mama ze weinig kan doen. normaal doen we altijd leuke dingen tijdens de vakantie... sorry dames, ben een beetje down van het als maar ziek zijn. gr.,

hoi,

Ik ben zwanger van ons tweede kindje en het lijkt er op uitgerekend te zijn op 5 augustus. Ik dacht zelf iets verder te zijn, maar bij de eerste afspraak bij de verloskundige via een inwendige echo op de datum uit gekomen. Over 1,5 week hebben we een vervolgafspraak en weer een echo. Ook ik vind de eerste weken wel erg pittig... eerste zwangerschap was is 's morgens misselijk. Nu heb ik het echt weken dat ik de hele dag door niet lekker ben en inderdaad heel erg moe. Gelukkig lijkt ik het ergste gehad te hebben. Op dit moment 2 weekjes kerstvakantie en ook mijn vriend is thuis, dus dat is wel erg lekker. Ik had alleen wat andere ideeen voor de vakantie.... nou ja.

groetjes, Esther

Hey,

Welkom!! Vermoeidheid en misselijkheid... Pff.. ik kan er over meepraten!!! Bij de eerste ben ik tot 16 weken zo moe en misselijk geweest. Maar nu is het al eerder begonnen, dus hoop dat het ook eerder eindigd :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan