even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben petra 31 jaar oud.Een aantal mensen kennen mij vast nog van een tijdje terug toen ook hier geweest. Maar heb zo een onregelmatige cyclus en werd vorig jaar ineens niet meer ongesteld dat ik in april een hormoonkuur heb gehad om alles schoon te spoelen van binnen zeg maar een chemische curretage...
Daarna een redelijk stabiele cyclus gehad van 44 dagen totdat we op vakantie waren geweesttoen 51 dgn vervolgens weer 22 dgn en toen weer 51 dgn en nu zit ik op de 28 dgn en heb sinds een paar dagen zulke zere borsten en tepels echt niet leuk meer!!!
zelfs als ik erop lig s nachts doet het zeer....maar ja kan dit bij je eisprong horen...we zouden pas per jan weer voor kleine gaan omdat we in april gaan trouwen maar ja altijd maar die condooms das ook niet alles en dan gaat het ook weleens mis hihi

maar ja...wacht het allemaal maar af.....

groetjes petra

Welkom terug. Fijn dat je nu weer klaar bent voor een nieuwe poging. Spannend, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet en anders: vol goede moed weer proberen ;-)

Wenser

Hai Petra,

Ik probeer nu voor de 3de keer een reactie te plaatsen bij jou schrijven, hopelijk gaat het nu wel goed!

Welkom terug, misschien ken ik je wel nog want ik zit zelf ook al een behoorlijke tijd op het forum maar weet je exacte verhaal niet meer precies, sorry!

Wat onwijs vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt, heb je enig idee wanneer je nod is? Misschien zijn je symptomen wel een voorbode......wie weet!

In ieder geval gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Een leuke en spannende tijd, zit er zelf ook midden in....over 5 maanden gaan wij trouwen en hopelijk met een zwangere buik m'n jurk in maar wij zitten helaas in de medische molen..... maar de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit!!

Ik ga heel hard voor je duimen! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan