even voorstellen

Hoi hoi dames,

Ik zal me even voorstellen :D

ik ben marijke 31 jaar en nu 7 wk en 4 dgn zwanger van waarschijnlijk een tweeling. In augustus vorig jaar heb ik helaas een miskraam gehad die heel raar en met een spoedopname en spoed curretage is verlopen maar midden december het leuke bericht IK BEN WEER ZWANGER...

Ik heb al een geweldige zoon van 9 jaar ( in april word hij 10) en dan ook al een trotse moeder :D

Begin december zei mijn zoon tegen mij mama jij weet het nog niet maar jij krijgt een baby dat heeft opa tegen mij gezegd ( zijn opa is overleden en ik dacht echt naaah ben niet zwanger ) maar toen mijn menstruatie uitbleef toch maar getest en ja hoor t was raak......

Nu is mijn zwangerschap wel iets aparts en ook niet echt makkelijk
1* mijn partner woont in duitsland
2* ik zit midden in een opleiding verzorgende i.g ( die omdat ik heel vaak ziek ben geweest t afgelopen jaar waarschijnlijk word stopgezet dus ik word uit de opleiding geknikkerd)
3* mijn partner is mijn volle neef

Nu zullen veel van jullie misschien wel denken BAH een relatie met je volle neef en dan ook nog kinderen krijgen dat doe je niet dat is niet gezond, ook ik heb 6 jaar lang zo gedacht en mijn gevoelens voor hem verstopt maar na 6 jaar kon ik het niet meer tegenhouden en wou niet langer tegen mezelf liegen.
En wat het kinderen krijgen betreft is dat volgens centrum genetica van het umcg geen probleem omdat de kans op een niet gezond kind maar bij 4 tot 6 % ligt en dus 2 % hoger dan bij een "normaal" stel

Naja goed dit is een beetje mijn verhaal en verheug me al op augustus dit jaar en ik hoop met jullie dingen te kunnen delen en ervaringen uit te kunnen wisselen

groetjes marijke

Hey Marijke,

Een heftig jaar dus voor jou. komt je partner nog wel over uit duitsland? Lijkt me heftig om, zeker een tweeling zwangerschap, alleen t emoeten doen.

Welkom!

Liefs,

T

hoi hoi..... mn lief komt zo vaak als hij kan maarja hij moet ook werken en dit jaar hebben ze helaas veel verplichte weekend diensten dus t zal wel minder worden maar ook dat redden we wel..... Jouw verhaal is trouwens ook erg heftig hoor heb met verbazing zitten lezen

knufff Marijke

Hoi Marijke,

Kom even inbreken bij jullie. (Ben zelf 8 weken geleden bevallen van onze vierde, en laatste :))
Ik wilde alleen maar even zeggen dat mijn opa en oma ook volle neef en nicht waren en dat ze 6 gezonde kinderen hebben gekregen en ook weer 6 gezonde kleinkinderen en nu 4 gezonde achterkleinkinderen. Niks geen rare dingen in de family.
Super bijzonder ook wat je zoontje tegen je zei.
Nou genoeg gezwetst..
Fijne zwangerschap voor alle mama's gewenst (ben af en toe wel een beetje jaloers op jullie, mis mijn buik soms wel :p.
Groetjes en een fijne dag
Hanneke

@hanneke: Dat had ik ook na mijn eerste zwangerschap: had ik twee zwangere vriendinnetjes. Zat ik met een wolk van een baby in mijn armen, jaloers te zijn op hun buik :p Het is zo intiem, om zo'n babytje in je buik te voelen!!
Dit is zeer waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap, dus ik hoop dat ik ondanks het bizarre begin, snel van mijn misselijkheid af ben, zodat ik echt kan gaan genieten :)

Liefs,

T

@ Truckerbabe: ja raar zit dat in elkaar eigenlijk he. Op het eind van de zwangerschap is het best zwaar en kan je op een gegeven moment niet meer wachten op de bevalling en op het moment dat je je lijf weer een beetje terug krijgt. (Ik tenminste wel) En dan is het eindelijk zover, en dan mis je het daarna toch weer naar een tijdje. Zwanger zijn lijkt wel verslavend hahaha.
Bij ons is het met vier gezonde kinderen helemaal klaar. Dat vonden we eigenlijk met drie al maar de vierde kwam als extra cadeautje. Maar nu kan het echt niet meer want mijn man is inmiddels gesterilliseerd. Maar mis idd soms die intimiteit die je hebt met het kind in je buik, zo bijzonder en nog alleen van jou. Maar goed, ik lees wel zo af en toe bij de forums mee voor de benodigde dosis zwangerschapspraat.
Hoop dat je je snel minder misselijk zal voelen en kan genieten. Dat geldt natuurlijk voor alle dames, hoop dat het allemaal goed mag gaan en genieten maar.
Groetjes, liefs Hanneke

Vandaag voor het laatst naar school geweest :(

Ik was bezig met de opleiding verzorgende i.g maar door al mijn prive omstandigheden en veel ziek zijn en nu ook nog ongepland zwanger geworden heb ik besloten om te stoppen... Ik voel me heeeel erg opgelucht omdat ik nu de druk van school en alles kwijt ben en me volledig op mezelf en mn gezinnetje kan richten.... Heb ff lekker staan huilen (hormoontjes??) hahah maar lekker opgelucht zit ik nu doodop thuis straks maar even lekker de oogjes dicht denk ik

Terug
Bovenaan