Even voorstellen

Hellow Dames,

Heb in de tussentijd al wel stiekum gekeken bij de mamaclub van augustus maar wilde me niet aanmelden vanwege 4 miskramen in 1 jaar. Allemaal met 4 a 5 weken. Ben nu 11 weken zwanger en heb inmiddels 3 echo's achter de rug en zal het nu naar alle waarschijnlijkheid goed gaan. Dit wordt ons derde kindje. Heb al 2 gezonde mooie zoons. Ik hoop dat we het gezellig krijgen op deze site met alle toekomstige mama's. Uitgerekende datum is 24 augustus, het grappige is dat alle 3 de echo's 24 augustus aangaven.

Groetjessss

Gefeliciteerd! Ik ben precies even ver! Ook de 24e uitgerekend! Het word ons eerste kindje! Wat vervelend van je eerdere miskramen.
Gelukkig ziet het er nu allemaal goed uit.

Bij echo nr 1 was ik 26 aug uitgerekend
Bij nr2 24 aug
En nummer 3 heb ik As woensdag dus ben benieuwd! Ben ook wel een beetje zenuwachtig je weet toch nooit zeker of je goed nieuws te horen krijgt maar ik kan niet wachten die kleine uk weer te zien!

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!! Voor alle dames natuurlijk gefeliciteerd!!!!!

echo1 was met 7 weken en 4 dagen
echo2 was met 8 weken en 4 dagen
echo3 was met 10 weken en 5 dagen
Bij de laatste echo hebben we zelfs al 10 vingertjes en 10 teentjes kunnen tellen. Sow leuk!!!!!!

13 februari gaan we de combinatietest doen. Ik zit niet in de risicogroep maar we wilden dit graag ivm de eerdere miskramen.

Hier ook 2 miskramen gehad en twee gezonde jongens. Ook 2 echo's al gehad, eentje met 8 en de andere met 9 weken. Nu aankomende woensdag de termijnecho.... Ben echt zo benieuwd... En spannend inderdaad. Uitgerekende datum verschilt hier ook per echo, eerst 18 augustus en daarna 23 augustus. Woensdag gaan ze de datum echt bepalen.

Ik hoor As woensdag dan ook de definitieve datum! Ben benieuwd of die hetzelfde gebleven is!

Wij gaan geen test doen. Het kindje is welkom zoals het is, al hopen we natuurlijk wel dat get. Gezond is.

Hoi
Ik zal me ook even voorstellen had ook al vaak gekeken maar was ook bang voor een miskraam omdat ik al een miskraam gehad heb.
Ik ben Liesbeth, 40 jaar moeder van Patrick van 17 maanden alweer en zwanger.
Ik ben 5 augustus uitgerekend en heb 3 echo's gehad. Ik heb altijd snel echo's omdat ik ook een kindje wat niet goed was weg heb laten halen nu 3 jaar geleden, ik denk er veel aan en voel me wel schuldig vaak, het had een hartafwijking en syndroom van down.
Ik wil niemand bang maken ofzo ik was toen al 36 en kreeg de testen aangeboden. Bij Patrick wilde ik geen testen en bij deze ook niet, we accepteren het zoals het is.
Sterkte allemaal en ik zal regelmatig wat typen.

Terug
Bovenaan