Even voorstellen

Hey meiden

Ik was een juni mama maar bij laatste controle bij de vk bleek ik een week verder te zijn morgen dus 26 wkn en be ik 30mei uitgerekend! Donderdag de 3D echo ook heel spannend!!
Ben benieuwd of de datum nu hetzelfde blijft! Meerdere hirrmee bekend? X

Hoi Kim,. De zwangerschap verloopt heel goed eerste 3 maanden veel misselijk en overgeven nu kleine kwaaltjes maagzuur moeie voeten en soms lage rugpijnn verder niks te klagen haha! Heb een eigen zaak en zitten midden in een verhuizing dus beetje te druk allemaal moest van de vk ook stapje terug doen aangezien ik al veel harde buiken heb gehad! Dit weekend verhuizen zal ookal een hoop rust gevdb! X

Hoi Chantal,.. Bedankt! Heb er ook z'n zin in jullie alvast heel veel plezier voor zaterdag weet je alwat t word? Wij krijgen een meisje :)

Hey leuk, een eigen zaak. Ik heb zelf een reclame em fotografiebureau. Ik werk ook nog voor n werkgever...

Wat doe jij dan?

En ja, goed luisteren naar je lichaam! Dat heb ik k gemerkt, ik.vind t alleen zo moeilijk om echt een half uur niks te doen... Hihi

@Kim ik heb een eigen kapsalon dus veel staan haha wil ook t liefst zolang mogelijk doorwerken dus nu maar de dagen iets inkorten! Jij weet dus als geen ander hoe moeilijK het is om niks te doen terwijl er in je hoofd nog zoveel gebeuren moet haha en voel me verder ook echt goed!

Terug
Bovenaan