Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 21 jaar (word in maart 22) en geboren met een hartafwijking.
2 jaar terug heb ik een erfelijkheidsonderzoek gehad hieruit kwam o.a. dat hoe later ik aan kinderen zou beginnen, hoe meer kans deze zouden hebben om ook geboren te worden met een hartafwijking.

Ik heb vanaf jongs af aan al een grote kinderwens gehad.
In december 2010 heb ik mijn huidige vriend leren kennen, die iets ouder dan mij is. Namelijk 27 (word dit jaar 28).
Ondanks dat de relatie nog maar kort is hebben we besproken om te proberen om zwanger te raken.En een half jaar geleden ben ik gestopt met de pil.
Veel mensen in mijn omgeving raden mij aan om hier nog even mee te wachten, omdat ik nog maar zo kort een relatie heb met mijn vriend.+
En deze een tijdje niet 100 procent stabiel is geweest. Soms word ik hierdoor wel eens onzeker.
Toch hou ik erg veel van hem, en hij van mij. En willen we dit samen erg graag.

Mijn NOD-dag is a.s. zondag 26-02.
Sinds vorige week heb ik erg veel last van misselijkheid en vermoeidheid en een opgeblazen gevoel/buik.

Liefs... SunShine28

Hallo SunShine,

Welkom bij de club van moeders in spé!
Je moet doen wat jou en je vriend goed lijkt! Dat andere mensen zich er mee bemoeien houd je waarschijnlijk toch niet tegen, iedereen heeft wel van die (zogenaamd) goed bedoelde adviezen.....en denken het allemaal beter te weten maar leef je leven zoals jij dat wilt en als jullie er aan toe zijn, hoe kort de relatie ook is, als het goed zit, zit het goed!!

En het is ook belangrijk dat je in dit geval niet al te lang wacht vanwege je medische achtergrond en helaas weet je toch ook niet of het gelijk lukt maar daar gaan we niet vanuit. Ik zal hard voor je duimen dat je de 26ste een positieve test hebt.

Succes! Liefs Lynn.

Hallo SunShine,

Jij ook welkom op dit forum.
Ik ben ook net nieuw en heb net als jij ook nog niet heel lang een relatie. Maar wij weten zeker dat we dit samen willen en dat is het belangrijkste. Het voelt heel goed dus waarom niet!
Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn, succes!

Liefs Ram24

hoi meiden

een korte relatie heeft niks te betekenen vind ik want heb mijn nu man in nov 2007 leren kennen in nov 2008 huis gekocht aug 2009 getrouwd met 19 weken zwangerschap en nu hebben we al een heelijk ventje van 2 en gaan we proberen of er een 2e kindje inzit dus bedoel maar korte relaties worden vanzelf lang.

dus als je weet dat het goed zit lekker iedereen laten kletsen en doen wat je zelf wil. bij mij raden ze me een 2e kindje ook heel erg af maar ik wil graag 2 kindjes en mijn man ook dus hopen wij dat er snel 1 bij komt

succes en hoop dat zondag jou lucky day is

Welkom bij de club haha

Hoe lang of kort je relatie is maakt niks uit. Het kan na een half jaar fout gaan maar ook na 25jaar huwelijk.. trek je er niets van aan. Als het voor jullie goed voelt, dan houd toch niemand dat tegen. Een baby heeft liefde, rust en regelmaat nodig. Kun je dit de kleine bieden is het prima toch. En dat julliekiezen om op jongere leeftijd een gezond kind te krijgen of op latere leeftijd een ongezond kind vind ik alleen maar goed, dan denk je niet alleen aan zelf maar aan de gezondheid en toekomst van de kleine.

Ga voor je duimen dat het gelukt mag zijn.

Liefs

hoi hoi

Doe wat jullie goed lijkt! ik sluit me verder helemaal bij de reacties hierboven aan! Laat je niets wijsmaken, luister naar jezelf!

Hm, de verschijnselen die je omschrijft, lijken veel op een zwangerschap, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden hoor!
Gewoon testen dit weekend!

Laat je het ons even weten? Niet dat wij nieuwsgierig zijn hoor-:) Sorry, ik zal wij in ik veranderen....

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties! (deze had ik echt even nodig)!!

Ik hou jij/jullie zeker op de hoogte!!!

Liefs..

Als je alles goed overwogen hebt.... waarom niet?

Als jullie zeker van jullie zaakje zijn gewoon lekker kindjes krijgen!!

Ik snap je heel goed, en ik zou waarschijnlijk dezelfde keuze maken!

Succes, en hopelijk test je snel positief!

Terug
Bovenaan