Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Ram24. Ik en mijn vriend willen graag een kindje en het lijkt me fijn om ervaringen met jullie te delen.

Liefs Ram24

Welkom Ram24,

Succes en gewoon lekker schrijven hoor! Er is altijd wel iemand met een luisterend oor of advies!

Liefs Lynn.

Dank je wel Lynn,

Fijn dat ik hier welkom ben, dit is voor mij erg nieuw!

Liefs Ram24

Welkom hier! Vlgens mij is er voor elk probleem hier wel een ervaringsdeskundige te vinden, dus ben je aan het goede adres!

Liefs Daisy

Hoi Ram,

Welkom! Leuk dat je mee gaat schrijven! Hebben jullie net besloten voor een kindje te gaan? Ik vind het best uitvogelen hoor, hoe je lijf werkt en hoe zat het ookal weer met je cyclus?? Ach, sommige dingen zijn snel duidelijk en andere laten wat langer op zich wachten :) en zoals Daisy zegt, genoeg dames hier om je van advies te voorzien of je verhaal aan te 'horen'.

Veel plezier met inlezen over van alles en geniet van het plannen maken. T is en blijft bijzonder (mijn man en ik zijn nog niet zolang bezig hoor, iets meer dan een half jaar)

Groetjes!

Welkom! En succes!

En inderdaad, zoals al geschreven, je kunt hier altijd je vragen kwijt. Of gewoon even je verhaal!

Er is altijd wel iemand die tips heeft, of gewoon laat weten dat ze mee leeft ;-)

Terug
Bovenaan