Hoi! Ik kwam toevallig op de website van jongegezinnen terecht door wat te googlen en na zelf wat informatie te hebben vergaart wil ik nu zelf ook wel wat kwijt. Ik ben een jaartje geleden gestopt met mijn studie wegens omstandigheden en momenteel zwanger van mijn eerste kindje. Onverwachts, maar ben er erg blij mee! Ik ben altijd dol geweest op kinderen, heb ook met kinderen 'gewerkt' en kan me niks leukers voorstellen dan moeder worden. Al heb ik natuurlijk ook de lasten ervaren, maar die zijn het voor mij dubbel en dwars waard. Aangezien mijn leeftijd (22), heb ik helaas niet echt andere moeders in mijn omgeving en zou ik het dus leuk vinden om hier wat van mijn ervaringen te delen
.
Mijn vriend is nu het "nestje" aan het verbouwen en ik vind het erg spannend allemaal. Omdat ik last had van een onregelmatige cyclus, heb ik pas in maand 8 ontdekt dat ik zwanger was dus nu gaat alles heel snel. Af en toe wat misselijk en vaak duizelig als ik opsta, maar verder niet teveel last van de kwaaltjes. Momenteel zit ik bijna in week 13 (o.b.v. regelmatige cyclus) en gister heb ik voor het eerst het hartje gehoord. Wat was dat leuk!! Ik werd helemaal warm van binnen.
Zometeen heb ik mijn eerste echo en ik heb echt geen idee hoe ik daarop ga reageren. Het is nu allemaal zo abstract en straks ga ik daar echt vormen zien. Begint wel heel erg te kriebelen nu.. Hoe was de eerste echo voor jullie?
Zo spannenddd!
.
Mijn vriend is nu het "nestje" aan het verbouwen en ik vind het erg spannend allemaal. Omdat ik last had van een onregelmatige cyclus, heb ik pas in maand 8 ontdekt dat ik zwanger was dus nu gaat alles heel snel. Af en toe wat misselijk en vaak duizelig als ik opsta, maar verder niet teveel last van de kwaaltjes. Momenteel zit ik bijna in week 13 (o.b.v. regelmatige cyclus) en gister heb ik voor het eerst het hartje gehoord. Wat was dat leuk!! Ik werd helemaal warm van binnen.
Zometeen heb ik mijn eerste echo en ik heb echt geen idee hoe ik daarop ga reageren. Het is nu allemaal zo abstract en straks ga ik daar echt vormen zien. Begint wel heel erg te kriebelen nu.. Hoe was de eerste echo voor jullie?
Zo spannenddd!