Hier nog een december mama. Ondanks een niet geplande zwangerschap zijn wij heel erg blij dat wij ons eerste kindje mogen verwachten. Ongeveer 2 wk geleden test gedaan nadat de ongesteldheid uitbleef, ik ben aan de pil maar ben hem idd wel een keer vergeten. Zwanger dus.... omdat het een pilzwangerschap is konden ze niet precies inschatten hoever ik was en omdat we 16 apr op vakantie gaan naar Bali, daarom 6 april naar vk en echo geweest. Hier konden ze niets vinden, maar ze dacht iets bij mijn eileider te zien dus gelijk door na zh. Hier ook niets te zien op verschillende app en ook gyn zag niet. Dus een bbz was nog steeds een mogelijkheid. Die nacht ha ik ook wat helderrood bloedverlies dus dat was even stressen.
Gelukkig mochten we 2 dgn later, 1e paasdag, terug komen. Uit de bloedtest bleek gelukkig dat hcg wel was verdubbeld en na lang zoeken zagen ze dan ook het vruchtje! Ongeveer 5 wk dachten ze
Toch ga ik niet geheel zorgeloos op vakantie, blijft toch bali met onbekend eten en andere standaarden.
Alle andere decembermama's ook een fijne zwangerschap gewenst.
1 dingetje nog: ik lig echt iedere nacht wakker zo van een uur of 3 tot half 6. Hebben jullie dat ook?
Gelukkig mochten we 2 dgn later, 1e paasdag, terug komen. Uit de bloedtest bleek gelukkig dat hcg wel was verdubbeld en na lang zoeken zagen ze dan ook het vruchtje! Ongeveer 5 wk dachten ze
Toch ga ik niet geheel zorgeloos op vakantie, blijft toch bali met onbekend eten en andere standaarden.
Alle andere decembermama's ook een fijne zwangerschap gewenst.
1 dingetje nog: ik lig echt iedere nacht wakker zo van een uur of 3 tot half 6. Hebben jullie dat ook?