Even voorstellen...

Hier nog een december mama. Ondanks een niet geplande zwangerschap zijn wij heel erg blij dat wij ons eerste kindje mogen verwachten. Ongeveer 2 wk geleden test gedaan nadat de ongesteldheid uitbleef, ik ben aan de pil maar ben hem idd wel een keer vergeten. Zwanger dus.... omdat het een pilzwangerschap is konden ze niet precies inschatten hoever ik was en omdat we 16 apr op vakantie gaan naar Bali, daarom 6 april naar vk en echo geweest. Hier konden ze niets vinden, maar ze dacht iets bij mijn eileider te zien dus gelijk door na zh. Hier ook niets te zien op verschillende app en ook gyn zag niet. Dus een bbz was nog steeds een mogelijkheid. Die nacht ha ik ook wat helderrood bloedverlies dus dat was even stressen.
Gelukkig mochten we 2 dgn later, 1e paasdag, terug komen. Uit de bloedtest bleek gelukkig dat hcg wel was verdubbeld en na lang zoeken zagen ze dan ook het vruchtje! Ongeveer 5 wk dachten ze

Toch ga ik niet geheel zorgeloos op vakantie, blijft toch bali met onbekend eten en andere standaarden.

Alle andere decembermama's ook een fijne zwangerschap gewenst.

1 dingetje nog: ik lig echt iedere nacht wakker zo van een uur of 3 tot half 6. Hebben jullie dat ook?

Hai cs1983.

Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik lig 'snachts niet wakker maar ben wel vroeg in de ochtend wakker en kan dus niet meer uitslapen.. Later op de dag merk ik dit dan wel...

Ik hoop dat je toch een hele leuke vakantie hebt op Bali!

Liefs San

Dank je! Tja eigenlijk mogen we ook helemaal niet klagen he: vakantie. Wel jammer dat ik dan jullie allemaal niet kan volgen op dit forum!

Meid welkom. Ondanks dat het niet gepland is toch een leuke en mooie verrassing. Wat fijn dat het niet een BBZ hebt. Snap wel dat het even een bange tijd was en nog steeds is. Bloedverlies is altijd eng.

Veel plezier in Balie met zijn drietjes.

Hey meid,

Welkom bij de club! Wat een mooie verrassing zeg! :)
Blij te lezen dat het geen bbz was..... hopelijk kan je wel lekker genieten van je vakantie en gaat alles gewoon helemaal goed, bloedverlies is altijd angstig.

Ik slaap s' nachts ook heel slecht (zie topic) Overdag heeeeel erg moe en s' nachts wakker liggen, draaien en 6x eruit om te plassen.....

Veel plezier op Bali! Liefs Lynn.

Allereerst van harte meid! Tis zoiets moois en bijzonders, jullie gaan t allemaal meemaken!! :)

Wel even schrikken lijkt me, jeej... Ik denk dat dat ook een van de redenen is dat je wakker ligt, tis niet zomaar iets! En dan ook meteen de stress van wel-niet een bbz, gelukkig niet!!

Bali, gaaf!! Heb zelf een maandje door Thailand gereisd, supergaaf Azie! Zorg dat je niet op straat eet (van een eettentje dus), eet geen gesneden fruitsoorten en luister naar je lijf. Af en toe lekker slapen of een dagje relaxen. De geuren zullen bij jou nóg meer aanwezig zijn... ;)

Geniet van de mooie momenten en het zal vast wennen zijn voor jullie maar gelukkig hebben jullie mog een maand of 8! Geniet van Bali!

Welkom bij de club! En onverwacht is ook leuk en spannend tegelijk. Ga eerst maar eens geniet van jullie welverdiende vakantie en het eten daar komt goed.

Hier ook 1 die vanacht pas om half 1 ging slapen,pfffff....lag maar te draaien enzenz,...maar goed!
Van Harte gefeliciteer dmeissie!Welkom op het dec. forum!
Geniet van je zwangerschap!
Liefs nance

Terug
Bovenaan