Even voorstellen!

Hoi meiden,

Ik hoor eigenlijk bij jullie clubje, maar zit voornamelijk nog bij de maart club. Ik was 11 maart uitgerekend, maar mijn zoon Jari vond 26 februari een mooiere dag:) ik zou 27 februari ingeleid worden, maar dat vond hij ook geen goed idee:)
Na een heftige maar redelijk snelle bevalling is Jari gezond geboren, wel met een pomp en ik ben een knip rijker.
Jari is nu dus ruim 6 weekjes en alles gaat goed. Het is een rustig ventje en groeit enorm.ik ben nog steeds super moe (normaal gesproken heb ik al last van extreme vermoeidheid, dus het is nu dubbel zo erg) maar verder gaat het goed. IK geniet enorm van mijn zoontje..zelfs al een lachje van hem gekregen afgelopen weekend:) wat volgen de veranderingen snel zeg! Bijna niet bij te houden:)

Oja, nog iets verder over mezelf.. Jari is ons eerste zoontje. Ik ben 28 jaar en kom uit Delft. Het was eigenlijk niet gepland om zwanger te worden..maar Jari is een souvenir van een maandje vakantie vieren in het verre buitenland:) dus dat is een mooie herinnering:) het was even omschakelen en wennen aan het idee, maar ik zou nu al geen leven kunnen bedenken zonder hem!

Ik zal zo af en toe met jullie meelezen voor eventuele goede tips enzo:) ik blijf ook nog gewoon gezellig bij de maart club.

Liefs, Marit & Jari
 
Hoi Hoi

Welkom hier.
Die kleintjes groeien echt snel en leren heel snel, ons kleintje lacht ook zo mooi om te zien. ik vind dat bij mijn zoontje het echte baby er al af is het kleine poppetje is er een beetje af.

Geniet lekker van de kleine Jari
 
Bedankt!

Ja wat gaat dat snel hè? Jari is ook echt geen pasgeboren baby meer..huidje is ook lang niet meer zo zacht. En met bv geven heb je opeens benen die je ergens kwijt moet:) zijn mutsjes passen niet meer, dus dat fijne is er echt af. Maar het blijft leuk om 5de veranderingen te zien..zo bijzonder allemaal!
Goed vel foto's maken zodat je der verschillen goed kan zien:) en lekker genieten!
 
Terug
Bovenaan