even voorstellen

dag maart mama's

ik dacht een feb moeder teworden maar mijn kindje is 2 maart geboren dus ik ben nu een maart mama, 6 weken lang heb ik tussen de 2 forums gekeken, maar ik voel me zeker hier beter thuis, vooral omdat mijn kindje in dezelfde leeftijdscategorie valt.
wij hebben 6 kinderen tussen bijna 11 jaar en 6 weken. 3 meisjes en 3 jongens.
Het gaat hier super goed, nog nooit zo'n makkelijke baby gehad , avonden nog erg onrustig maar dat hoort erbij. Het is hier echt genieten, maar dat komt misschien wel omdat ik zelf nu veel relaxter ben als bij de eerste.

geniet allemaal van jullie kleine wonder en evt andere kinderen.

Wat een luxe om een zeer ervaren ouder in ons midden te hebben ;) gefeliciteerd met je kleinste telg hè en welkom bij de club. Wat leuk dat je drie jongens en drie meiden hebt. Alsof je het erom gedaan hebt haha!
Lekker druk bij jullie dus met zijn allen, maar vast ook een boel gezelligheid!

Welkom bij de club haha. Ik ben eigenlijk een febmama (21 feb is mijn meisje geboren) maar omdat ik vanaf t begin hier gezeten heb blijf ik ook hier, vind t te gezellig haha.

Hier zijn de avonden ook onrustig. Tussen de een na laatste en de laatste voeding is ze wakker maar kijkt rustig om zich heen in de box of wipstoel. En na de laatste voeding kan ik haar zo in bed leggen en slaapt ze een uur of 8. Dus ik klaag niet haha.

xx

bedankt voor het leuke schrijven hier, ik zag al wel dat deze groep veel actiever is.

ik las al of ik het niet druk vind.
Op moment niet, ik geniet heerlijk, je weet nooit of het de laatste is, dus extra van genieten, ik werk er niet bij dus dat scheelt, ik naai wel voor andere mensen daar kun je soms ook heel druk mee zijn, maar een leuke hobby en heb af en toe een oppas kindje. Eentje meer maakt mij niet uit, vooral als de kleine heel tevreden is dan draait ze zo mee in het gezin en het scheelt overdag zitten er 4 op school, dat is ook lekker rustig.

ik vind de eerste 3 maanden ook best pittig om de kleine te leren kennen maar ga er nu heel relaxt mee om dus dat voelt de kleine ook wel en gewoon tijd voor maken het werk loopt niet weg en komt wel weer als je alles zijn ritme weer gevonden heeft als je het maar bij houdt, ik ben een avondmens, maar nu even niet, je kunt gewoon niets doen, dan gewoon lekker genieten.

Groetjes en we lezen gezellig verder

Welkom!! Ik ben eigenlijk een febmama, mijn dame is de 28e geboren, maar zit hier ook al vanaf het begin bij. Ik kijk af en toe wel de febmama's, maar tis hier idd wat actiever haha. Maar respect voor je zeg! Niet alleen 6 kids, maar dus ook 6x bevallen haha! Ben er nu na 2 keer wel klaar mee hoor.;-)

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan