even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal. wij zijn nu een tijdje bezig en helaas nog niks. Het gaat ons 1e wondertje worden.

Merk dat ik maar mijn man ook er wel veel mee bezig zijn.
Mijn volgende NOD zou ongeveer zaterdag zijn dus weer even spannend maar heb nergens last van dus ga er vanuit dat we gewoon een nieuwe ronde ingaan.

Hebben jullie tips om er niet mee bezig te zijn.

maar wat ik me vooral af vraag waaraan kan je t nu echt merken of is het een gevoel en lijkt het gewoon erg op ongi klachten. Je leest zoveel verhalen..

Welkom!

Mijn vriend en ik zijn inmideels 2,5 jaar bezig oor onze eerste hummel. Je zou dus zeggen dat ik genoeg tips heb om er niet te veel mee bezig te zijn, maar helaas heb ik die niet... Het enige dat wij doen als mijn nod eraan komt is zorgen dat we het vrij druk hebben. In het weekend dagjes weg, 's avonds nog even fietsen als het lekker weer is, dat soort dingen.
Het knopje om om te zetten heb ik nog niet gevonden, dus zorgen we voor veel afleiding!

Mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn?

Liefs Daisy

pas half jaar dus t valt mee. maar toch kan het niet snel genoeg gebeuren.

Dat is idd een goede manier zorgen voor veel afleiding.

nu probeer ik t vooral nog door alleen maar te zeggen dat ik niet aan denk;-)

Maar wel valt me op dat als je er zelf mee bezig bent ineens iedereen in je omgeving uit het niets zwanger wordt..

Gun het iedereen hoor.
jullie natuurlijk ook. :-D

Ik ken het helemaal, haha! En wat betreft dat halve jaar... Als je zwanger wilt worden kan het allemaal niet snel genoeg gaan!

Succes!

X

Hoi Snipi,

Wij zijn nu ook een halfjaar bezig om zwanger te worden ook voor onze eerste dus snap ik heel erg goed dat het te lang duurt haha heb zelf dat gevoel ook nou is het bij mij het geval dat ik nu na 7 maanden geen rode duivels heb gehad dus dat is minder ik heb sinds vorige week woensdag provera nu nog 2 dagen gebruiken en als het goed is moeten de rode duivels zich dan laten zien daarna start ik met clomid bij mijn vriend is geconstanteerd dat zijn zaad te traag is die móet begin mei weer zijn zaad laten testen dus blijft nog wel even spannend hier hoop voor jou dat je snel zwanger mag zijn

Veel liefs Diana

Welkom hier Snipi!

We zijn hier allemaal met één doel, zwanger worden en volgens mij bestaat er geen enkele tip om daar niet mee bezig te zijn, jammer genoeg :-(

Hopelijk hoef je niet veel langer te wachten en ben je snel zwanger! Succes!!

Liefs Mamamijn

Bedankt hopen wij ook.

voor jullie natuurlijk hetzelfde succes allemaal..:)

Welkom! Ja, het kan idd niet snel genoeg gaan ;-)
Ikzelf ben inmiddels zo'n 9 maanden bezig, maar vanwege pcos natuurlijk geen schijn van kans om zwanger te raken. Nu met Clomid in de tweede ronde, of eigenlijk in de wachtweek. Spannend!

Ik vind het juist heerlijk om ermee bezig te zijn. Beetje snuffelen op het internet en dromen en nadenken van hoe ik bijv. de babykamer wil inrichten enzo en lekker lezen en kketsen op he forum.

Hoop dat je snel zwanger mag zijn:-D

Groetjes!

Terug
Bovenaan