Even voorstellen :)

Hoi mama's to be :) Ik zal me even voorstellen, ik ben Denise en 28 jaar en zwanger van mijn 1e. Heb al wel een tijdje heerlijk mee zitten lezen... ben nu eindelijk door de onzekere periode heen en heb pas mijn tweede echo gehad. Alles was goed en ben ook helemaal verliefd!! Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en ben 9 november uitgerekend. Vind het echt zo spannend allemaal!
Ga nu gezellig meekletsen met iedereen. Moet wel zeggen dat ik veel aan dit forum heb gehad!! Dus enorm bedankt allemaal :) Zo herkenbaar allemaal! :)

Welkom Denise!

Wat leuk ik ben ook 9 november uitgerekend!
Nog 2 dagen en we zijn 12 weken zwanger :)
Ik had met 9+5 weken een echo en dat zag er keurig uit heb vrijdag 4-5 me tweede echo zo spannend allemaal!!

groetjes ziana

Wat leuk!!!! hahah. Jaa inderdaad, vrijdag alweer 12 weken. Dan hebben we bijna 1/3 gehad!! Zo klinkt het wel goed hihi. Ik heb ook met 9+2 een eerste echo gehad.. met Pasen had ik zo'n buikpijn dat ze geen risico wilden nemen.. Gelukkig was alles goed. Afgelopen maandag eerste termijnecho gehad, ooh wat bijzonder!! Ze nemen echt de tijd voor je... en het kindje is al helemaal 'af'! Geweldig om te zien! Ben helemaal verliefd.. jij mag ook bijna! Geweldige tijd he? Je eerste? Liefs!

Ja toen ik de echo met 9 weken kreeg was ik al verliefd , kan echt elke dag naar foto staren, klinkt echt gek maar mis me ukkie haha wil hem/haar echt zo graag weer bewonderen!
Ik probeer echt te genieten maar ben ook vaak bang dan maak ik me gek met verhalen van internet... is ook mijn eerste inderdaad.

liefs

Dank jullie wel!! Jammer dat je geen melding krijgt als er een berichtje is geplaatst haha.

@Ziana ik staar ook elke dag naar de foto hoor! Kan niet wachten tot november hahaha. Laat je ook een pretecho maken? Ik heb die 26 mei staan, als ik net 16 weken ben.. spannend!! Ik ben nu niet bang meer hoor, jij wel dan?

Terug
Bovenaan