Even voorstellen

Hallo Dames,

Ik wil me graag melden bij de januari moeders omdat ik sinds een uurtje of twee weet dat ik een positieve test heb gedaan:).

Al een week voelde ik van allerlei vage symptonen en hele zere boobs heb ik toch een vroege test gedaan. Een mooie plus is het resultaat.

Heel veel plezier met jullie zwangerschappen ook al zit het niet altijd mee. En niet te vergeten gefeliciteerd met jullie wondertjes

Liefs Anne1stein

Dankje wel, maar jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!!!wanneer ben je vermoedelijk uitgerekend? Dan kan je bij de lijst op komen!

Hopelijk jij ook een zorgeloze zwangerschap. is het een eerste kindje? of heb je al 1 of meerdere kindjes...?

Hoi dames,

Voor ons is dit de eerste zwangerschap, we zijn pas vanaf februari 2012 tot de conclusie gekomen dat ook wij aan gezinsuitbreiding wilden gaan doen. Daarvoor was er altijd twijfel ivm gezondheid en een gehandicapte broer van mijn man.

Toch uiteindelijk een knoop doorgehakt en de pil de deur uitgedaan. We zijn dan ook best verbaasd dat we zo snel al een positieve test deden vanmorgen. Ik ben er de hele dag stil van geweest.
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan