Even voorstellen,

Hoi,

Ik werd door Lynn gewezen op de mama clubs ik ging er maar meteen even naartoe. Dus hoi allemaal!!! Ik Ben Aicha net 4 weken zwanger van ons 2e kindje 1 kindje is in middles een grote kleuter van 5.

En oh.....ik zit ook al is dit de 2e weer vol met onzekerheden.

Groet Aicha

Hey Aicha!

Wat fijn dat lynn je verwezen heeft, ze is erg actief haha! alleen maar goed. gefeliciteerd met je zwangerschap.
die onzekerheden zijn heeel erg normaal. Hier ook erg bekend. hopelijk gaat alles naar wens.
X

ps. wat is nu je voorlopig uitgerekende datum?

Hoi,

welkom en gefeliciteerd,

die onzekerheid hoort er helaas bij heb ik ook erg last van ondanks de tweede keer haha.

liefs

Hai dames,

Dank v jullie reactie.

Raar is dat he? Heb je alles een keer gehad, dus je zou denken we weten het allemaal en het komt allemaal goed... En toch weeeeeeer die angsten zorgen onzekerheden. Bij mij resulteert het in een enorme angst om te eten omdat ik bang Ben v allerlei soorten bacterien ( normaal geen last van overigens) tig keer handen wassen met desinfecterende zeep en Dan ook nog eens nasmeren met desinfecterende gel ( hoe overdreven is DAT?!) maar goed, vraag niet hoe maar kreeg het toch voor elkaar de door mij gemaakte spaghetti toch op te eten..... Phieuww...

En jullie?

Whahaha.... ja das misschien een beetje over de top maarja goede hygiene is wel belangrijk!
Vind het gewoon heel logisch hoor, al die onzekerheden het gaat wel om een nieuw leven... das een hele verantwordelijkheid om te dragen!

Hier draait vooral de wasmachine overuren, waar ik eerder dacht ach dat kan nog wel een keertje aan, gaat nu zowiezo na 1 keer dragen de machine in... hihi....

Terug
Bovenaan