Even voorstellen!

Hallo November Mama's !!
Allereerst Van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben Vanessa 32 jaar en ben getrouwd met Mathieu , samen hebben we al 2 dochters Liv 4.5 & Isis 2.5 jaar .. Rond 11-11-2012 verwachten wij ons 3e kindje !
Ik hoop hier lekker mee te kunnen kletsen !

Groetjes Vanessa
 
Hallo Vanessa,

Welkom bij de november mama's.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van.
Hoe verloopt je zwangerschap tot nu?

Ik ben Mariska ben 32 jaar en woon samen met stefan. Wij wonen in Schiedam. Dit is onze 1ste zwangerschap.
Vanwege diabetes loop ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis.
Behalve dat ik moe ben en pijn in mijn onder rug heb ik verder nergens last van.

Liefs van Mariska
 
Hi Vanessa,

Welkom meis!
En gefeliciteerd met je zwangerschap.... leuk hoor 3 kids, lijkt me een gezellig drukke boel straks! Klets hier maar gezellig mee hoor, the more the merrier!

Ik ben Marieke, 32 jaar en getrouwd met mijn held, Max. Dit wordt ons 2e kindje, maar ons eerste kindje is toen hij zes en een halve maand oud was overleden aan een resistente pneumococcen meningitis, dat was vorig jaar april. Deze keer vind ik het dus heeeeel spannend allemaal, ik ben uitgerekend op 12 november, een dag na jou dus!

Liefs!
 
Hey Vanessa,

Welkom en ook jij gefeliciteerd!
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik an ben van de namen van je 2 dochters :) staan/stonden ook op onze lijst.

Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig!

Liefs,
Rox
 
Hallo Meiden , Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap goed ! Bij ons is onze oudste dochter Liv met 31.6 weken geboren .. ze woog 1220 gram , dit omdat ik HELLP syndroom had .. Na deze gebeurtenis zijn er onderzoeken gestart en hebben ze ontdekt dat ik 2 bloedstollingsafwijkingen heb .. dit is alleen als ik zwanger ben, dus bij onze 2e dochtertje Isis ben ik bloedverdunning gaan prikken en slikken ,ook kreeg ik met 25 weken in de zwangerschap er diabetes bij .. tot de 27 weken heb ik het kunnen volhouden met een dieet maar uiteindelijk moest ik toch aan de insuline .. al met al waren het 2 heftige zwangerschappen ,maar deze gaan we gewoon proberen tot de 40 weken te lopen (of langer hihi) en zonder alle rare fratsen ! Ja de bloedverdunning moet ik nu ook gebruiken maar ook dat went ! want een probleem geval he hihi ! liefs Vanessa
 
Terug
Bovenaan