A
Anoniem
Guest
Hoi dames,
Ben sinds kort op dit forum gaan meelezen en ik zal mij even voorstellen: ik ben Linda, 29 jaar en woonachtig in de buurt van Den Haag. Op 1 januari 2012 ben ik met de pil gestopt ivm kinderwens
Half april bleek ik zwanger te zijn, maar helaas is dit bij 7 weken mis gegaan en heb ik een MK gehad. 'Gelukkig' is dit helemaal natuurlijk gegaan en heeft m'n lichaam dit zelf geregeld, dus geen curettage en/of medicatie nodig gehad. Sindsdien hebben we uiteraard vol goede moed geklusd en is het wachten op een positieve test. Cyclus moet nog even op gang komen, want ovulatie en menstruatie laten nog even op zich wachten...
Vind het fijn dit forum gevonden te hebben, en hopelijk kunnen we allemaal op een gegeven moment melden dat we zwanger zijn
Succes allemaal.
Groetjes Linda
Ben sinds kort op dit forum gaan meelezen en ik zal mij even voorstellen: ik ben Linda, 29 jaar en woonachtig in de buurt van Den Haag. Op 1 januari 2012 ben ik met de pil gestopt ivm kinderwens
Vind het fijn dit forum gevonden te hebben, en hopelijk kunnen we allemaal op een gegeven moment melden dat we zwanger zijn
Succes allemaal.
Groetjes Linda