even voorstellen

Hoi lieve meiden

Ik lees al een tijdje met jullie mee op jullie hele gezellige forum maar heb me nooit eerder aangemeld. Dus bij deze.

Allereerst wil ik jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap en hoop dat jullie allemaal een gezonde jongen of meid zullen krijgen in december.

Ik ben 26 jaar en vandaag precies 22 weken zwanger. Onze 20 weken echo was prima er waren geen op of aan merkingen. Verder voel ik onze kleine al sinds een week of 19 meerder keren op een dag. zo'n bijzonder en bizar gevoel.
Wij hebben gisteren ons laatste VK controle gehad en alles was prima afgezien me bloeddruk die was iets aan de lagen kant.

Mijn UD datum is 4-12-12 en mijn eerst volgende afspraak is op 22-08 (zal ut ook nog wel even onderaan de lijst zetten voor Lynn)

Als jullie nog vragen hebben beantwoord ik deze natuurlijk graag.

Liefs
Draakje86

Welkom bij de club Draakje!

Allereerst van harte gefeliciteerd net je zwangerschap! Is dit jullie eerste kindje?

Leuk om te lezen dat er nog een December mama bij is gekomen! Goed nieuws dat ook jullie 20 weken echo goed was en dat je de kleine al zo goed voelt bewegen!
Beter een iets te lage bloeddruk dan een te hoge maar neem jezelf goed in acht meid......

Lekker en gezellig mee kletsen want wij zijn een hele drukke maar onwijs gezellige mama club.

Liefs Lynn.

hallo december mama!

allereerst gefeliciteerd met je zwnagerschap!!
wat leuk dat je ook mee komt praten bij ons gezellige clubje.
Super om te lezen dat je 20wkn echo helemaal goed is en dat je je kleine ook al zo lekker voelt bewegen.

Liefs, x

welkom bij deze gezellige drukke club!
hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangeschap.

Ook hier een lage bloeddruk en kan erg vervelend zijn! Let goed op jezelf en neem je rust!

liefs

Hoi Draakje,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je een goede 20 wk echo hebt gehad.

Vanaf nu lekker meekletsen hoor bij ons! Je bent immers een decembermama!

Liefs

Welkom Draakje!!

Leuk dat de club nog een mama er bij heeft. Fijn te lezen dat alles goed gaat. Op je bloeddruk na dan.
Wat geweldig dat je de kleine al zo goed voelt! Ben jaloers op je.
Hoop dat je net zoveel plezier aan het forum beleefd als de rest van de meiden.

Liefs,

Terug
Bovenaan