Even voorstellen!

Hoi,

Ook ik ben uitgerekend in december! Ik ben nu 19 weken zwanger van mijn 4e kindje. Mijn oudste 3 kinderen zijn 11, 9 en 6. Dus ik was er alweer een beetje uit, vandaar dat ik het leuk vond om andere moeders te spreken die ook zwanger zijn.
Dit kindje is de eerste van mij en mijn vriend samen, hij heeft al een dochter uit een eerdere relatie en ik heb dus 3 zonen uit een vorige relatie.
Afgelopen maandag hebben we te horen gekregen dat we een zoontje krijgen! Ik moet zeggen dat ik het heel erg bijzonder vind om weer zwanger te zijn, ik had het niet meer verwacht na al 3 kinderen te hebben gehad en gescheiden te zijn. Ik beleef het dit keer veel bewuster. Ook is het heel erg leuk dat mijn andere kinderen wat ouder zijn, waardoor zij ook heel erg meeleven. Ze verzinnen namen en denken mee over de babykamer.
Tot nu toe verloopt het allemaal prima, enkel wat last van een lage bloeddruk. In mijn vorige zwangerschappen veel bekkenklachten gehad, maar tot nu toe valt het reuze mee.

ik wens jullie allemaal een hele fijne verdere zwangerschap!

Hallo dine,

Welkom bij de club en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk een 4e wondertje en ook heel mooi dat je andere kinderen het zo bewust mee maken.

Wens je een hele fijne zwangerschap en klets vooral lekker mee, we zijn een hele drukke maar super gezellige mamaclub!

Liefs Lynn.

hallo dine,

welkom bij onze gezellige mamaclub.
gefeliciteerd met je zwangerschap.

lekker mee kletsen, hartstikke leuk!

liefs, x

Hoi Dine,

Van harte en welkom! Wat leuk en bijzonder zeg, een wondertje met grote kids in huis! Wat zullen ze trots zijn..

Geniet ervan!

Groetjes Charlotte (mama van een zoon van 3 jaar en nu zwanger van een dochter)

Welkom en gefeliciteerd. Hier ook een vierde kindje en mijn andere kids zijn 10, 9 en 8. Dus ook hier er al een tijdje uit. Maar het is zo leuk! bij mij ben ik zwanger van de papa van mijn andere kids. Dus daar verschillen we in.

Ook hier komen de kinderen met namen aan, maar dat zijn van die Amerikaanse Disney channel namen, dus dat wordt niks. Ze vinden het helemaal fantastisch. Het is een heel verschil met toen ze klein waren, toen hebben ze het niet bewust mee gemaakt. Nu helpen ze met alles en is het een ervaring die ze voor altijd zullen onthouden.

Wat leuk dat je met je nieuwe partner een kindje samen krijgt. Dat is een mooi cadeautje vind ik. Geniet lekker en klets maar gezellig mee.

Terug
Bovenaan