Even voorstellen!

Hoi allemaal,

Mijn naam is Dionne en ik ben nu ongeveer 23 weken zwanger en uitgerekend op 2 december. Ik ben zwanger van de eerste en ben nu dus alles aan het uitzoeken, van de regelzaakjes rondom de bevalling tot de leuke babyspulletjes kopen.

Ik ben erg benieuwd hoe iedereen hier de zwangerschap ervaart en daarnaast vindt ik het ook leuk om te lezen hoe het iedereen tijdens de zwangerschap gaat.
Ik moet eerlijk zijn dat bij mij de zwangerschap tot nu toe makkelijk verloopt, heb wel wat last van bandenpijn, verder eigenlijk niet.

Ik heb de 20 weken echo al gehad en we krijgen een meisje. Alles zag er zoals het er nu uit ziet goed uit en ze groeit ook goed. We zijn nu druk bezig met de babykamer en alle spulletjes die erbij horen, maar merk wel dat het erg zoeken is wat we nou allemaal echt nodig hebben.

Groetjes Dionne

Hey Hoi, welkom en gefeliciteerd!
Het is hier ontzettend gezellig!!! :D
Fijn dat je weinig klachten hebt, al kan de bandenpijn behoorlijk vervelend zijn....

liefs Daisy

Hoi Dionne,

Welkom bij de club. Normaal gesproken zijn we een hele actieve club maar juist gisteren toen jij je voorstelde, kregen we het verdrietige nieuws van Komal. Denk dat iedereen behoorlijk uit het veld is/was geslagen. Zo stil als het gisteren was, is het nog nooit geweest.

Fijn dat alles goed met je gaat. Bandenpijn is idd erg vervelend.

We hebben een ud-lijst die wordt bijgehouden door Lynn. Als je wil, kun je aan haar jouw gegevens doorgeven zodat je ook op lijst komt te staan.

Fijne zwangerschap en leuk dat je mee komt kletsen!

Groetjes,

Hallo Dionne,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk welkom bij de club :)
Het klopt wat NetjeM zegt.....We zijn allemaal behoorlijk van slag door het nieuws van Komal en daarom even wat minder aanwezig maar deondanks zijn wij een hele gezellige, drukke club dus schrijf lekker mee!

Gefeliciteerd met het nieuws van een meisje! Leuk!!

Liefs Lynn.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club!

Super dat alles goed gaat met je zwangerschap op de bandenpijn na. Geniet ervan.

Liefs

Welkom en lees en reageer lekker mee!

Fijn dat je een ongecompliceerde zw.schap hebt op de bandenpijn na dan. Dat kan ook heel vervelend zijn!

Ik krijg ook een meisje. We hebben al een zoontje die word volgende maand twee jaar.

De eerste zw.schap van mij was ook heerlijk, helaas is dit keer veel zwaarder en voel me constant 90% ipv 100%. Mede door misselijk zijn waarvoor ik goddank pilletjes heb.

Geniet ervan, is dit je eerste?

Liefs

Terug
Bovenaan