even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Renate, 25 jaar en voor de 4e keer zwanger.
Hebben een zoon Daniël*, die helaas niet meer bij ons is. Hij is tijdens onze eerste zwangerschap met 20weken overleden.
Na Daniël nog 2miskramen gehad en nu weer zwanger.
Vanmiddag mijn 3e echo gehad, ben 8weken en 3 dagen, voor 30maart uitgerekend.
Alles zag er goed uit, hartje klopte en het was goed gegroeid. Mijn gyn was zelfs helemaal blij en enthousiast. Zelf durven we nog niet al te blij te zijn, al is het wel elke keer een opluchting wanneer de echo weer goed is.
Ik wil iedereen hier op de lijst dan ook heel veel succes wensen en hopen dat we allemaal een gezond kindje op de wereld mogen zetten.
Liefs, Renate

Hoi Renate,

Welkom hier. Wat extra spannend moet dat voor jullie zijn deze zwangerschap.
Jij ook veel succes en over 7 maanden een mooi gezond kindje in je armen!

Liefs Mamamijn

Dank jullie wel en jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Voor ons idd een hele spannende tijd en kunnen alleen maar hopen dat we over 7maanden wel een gezond kindje in onze armen mogen houde.
Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed mag blijven gaan.
Ik mag 6september weer voor controle, weer een echo:) daar ben ik wel heel blij mee, heb er nu al 3gehad en in de eerste zwangerschap hebben we er maar 2 gehad.
Zodra ik over kan en mag naar de verloskundige gaan we gelijk afspraken maken voor pretecho's , die hebben we vorige keer niet gedaan, maar nu wil ik die wel heel graag.
Is dan toch elke keer weer mooi om je kleintje te zien.
Willen jullie allemaal weten wat het word? Ik twijfel namelijk heel erg, de eerste keer wisten we het ook niet, totdat Daniël* geboren was.

Liefs Renate

Terug
Bovenaan