Even voorstellen

Hallo ik heb vrijdag positief getest. Helemaal blij natuurlijk. Ik dacht dat ik mei uitgerekent zou zijn maar volgens de cleae bleu test ben ik drie plus. Ik dacht dat je er dan nog twee weken bij op moest tellen. Dacht begin mei, maar zie hier mensen van vijf weken. Daarom lees ik ook met jullie mee.

Gelijk een vraag hebben jullie ook ervaring mee dat je zo snel al in de zwangerschap buikpijn krijgd als je teveel doet?
Allemaal gefeliciteerd en succes.
Gr.

Hoi gefeliciteerd!
Er zijn handige sites waar je kan berekenen wat je uitgerekende datum is: dit wordt berekend adhv de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Ikzelf ben 27-4 uitgerekend, maar grote kans dat het alsnog een mei kindje gaat worden (bij mijn andere kids was ik meer dan een week overtijd).
Die buikpijn is heel bekend! Heb de eerste weken pijn gehad in buik en onderrug en bij snelle bewegingen of zwaar tillen voel ik die trekkende stekende pijn aan de zijkanten van mijn buik. Dit zijn je banden die oprekken en die pijn is dus heel normaal.

Liefs,

Ik heb een site gevonden die het niet van je laatste ongesteld uitrekend, ik had namelijk nog bloeding na mijn vorige zwangerschap. Ik ben eind april begin mei uitgerekend. Grapig bij mij vorige zwangerschap las ik ook mee met twee maanden.
@nica bedankt voor de tip.
Gr.

Gefeliciteerd en welkom!

Ik heb de eerste weken een menstruatie-achtige kramp gehad, ook mijn rug deed in die periode regelmatig zeer. Weet niet of dit precies is wat je bedoelt, maar buikpijn is dus zeker herkenbaar!

Terug
Bovenaan