Even voorstellen

Hoi Hoi

Mijn naam is Renieta, 27 jaar en ben nu 12 weekjes zwanger. Ik heb al een hele geschiedenis meegemaakt wat betreft zwanger worden. Ik ben met mijn ex 3 jaar in de medische molen geweest om zwanger te worden, helaas 3x een miskraam (1x 8wk en 2x 7 wk).

Nu alweer bijna 2 jaar een nieuwe relatie en waren eigenlijk nog niet met een kinderwens bezig. In april dit jaar ben ik nog bij de gynaecoloog geweest om te vragen hoe mijn toekomst eruit zou zien als we aan kinderen willen beginnen, deze vertelde mij dat ik nooit zo zwanger zou kunnen worden en de medische molen weer in moet.

Nu ben ik sinds 8 augustus j.l erachter dat wij onze 1e kindje rond 27 maart mogen verwachten.

Voel me verder goed, al ben ik wel erg moe en mijn werkdagen vallen me zwaar. Werk in een verpleeghuis 32-40 uur. Wat best wel druk is.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs Renieta

Hoi Renieta,

Welkom! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Wat een verhaal zeg. Dan is de blijdschap natuurlijk nog groter dan normaal ;)

Ik ben zelf nu 11 weken zwanger en herken mij erg in je situatie betreffende het werken. Ik werk 36 uur in een apotheek.
De afgelopen 3 weken ben ik zo zwak en misselijk dat ik maar 4 dagen gewerkt heb. Gelukkig is mijn baas erg meelevend.
Mijn VK zei ook: eigenlijk zouden zwangeren aan het begin EN aan het eind verlof moeten krijgen! haha!

Sterkte ermee en vergeet vooral niet te genieten ;) !!!

Liefs Monica

Hallo,

Wat goed dat je zwanger ben en ook al 12 dus de kritieke periode voorbij.
Ik moet nog een paar dagen en dan ben ik ook12 weken zwanger.

Bij mij ging het ook niet vanzelf ik heb een zoontje van 2 en die is middels ivf geboren en nu ben ik zwanger van de tweede ook middels ivf.

Leuk dat je mee komt kletsen.

Groeten kim

Terug
Bovenaan