Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Marieke, ben 34 jaar oud en woon in het zuiden van het land.

Op dit moment ben ik 5 weken en 4 dagen zwanger. Zoals het er nu naar uitziet ben ik rond 10 augustus uitgerekend. Het is allemaal nog heel pril en mijn vriend en ik zijn blij, maar wel voorzichtig blij. Wij zijn nu 2,5 jaar bezig om een kindje te krijgen. Dit omdat ik ook epeleptie heb en daarvoor eerst allerlei onderzoeken moest doen en over moest stappen op andere medicijnen. Na een half jaar was dit allemaal goed en toen kwamen we er achter dat ik PCO heb. Ook hier ging weer 9 maanden overheen voordat ik startte met firtiliteitsbehandelingen. Uiteindelijk heb ik het afgelopen jaar 2 keer een miskraam gehad (in april en in juli) en nu hopen we maar dat alles goed blijft gaan. Op 27 december heb ik mijn eerste echo en ik hoop zo dat er dan een kloppend hartje te zien is.

De komende weken zijn heel spannend, als de 27e het hartje klopt ben ik super blij en als dan de 12 weken voorbij zijn spring ik waarschijnlijk een gat in de lucht.

Groetjes Marieke

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat een vervelende tijd hebben jullie achter de rug. Ik snap dat het voor jullie nu weer extra spannend is. In elk geval welkom hier, en ik hoop dat alles goed mag gaan.

Hoi Mapje.

gefeliciteerd en welkom bij de club!
Naar wat jullie hebben moeten doorstaan!!!
Ik wens voor jullie dat het dit keer goed zal gaan!

Veel liefs Ilham

Terug
Bovenaan