even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik stel me even voor aan jullie, ik ben mamabeer29, 29 jaar oud en al moeder van twee kinderen. En om dan maar het hele verhaal te vertellen, ik ben een gescheiden moeder, en nu zielsgelukkig met mijn huidige partner. Hij wil heel graag een kindje met mij, en na lang overwegen en een hoop angsten aan de kant te schuiven, wil ik dat nu net zo graag als hij. Maar mijn twee kinderen zijn hartstikke blank, en hij heeft een Turkse afkomst, en is wat getint. Ik krijg wel eens blikken van mensen die duidelijk zien dat hij niet de vader van mijn eerste twee kinderen is.. en dat voelt nogal ongemakkelijk. (even voor de duidelijkheid om veel vooroordelen weg te wuiven, mijn partner is als een van de weinigen niet moslim, eet nog liever een karbonade als ik, en moet er niet over denken om een Turkse vrouw te hebben)
Mijn vraag is, kent iemand of is er iemand die in hetzelfde schuitje zit? En hoe gaan jullie daarmee om of wat is jullie mening hierover? Ik weet dat het een heel verhaal is, sorry daarvoor.
Lieve groetjes, Mamabeer29 :)

Nee sorry, geen ervaring mee. Ken wel iemand met een Turkse vriend die ook kinderen willen. Maar zij is ook donker dus dat zal je niet zien.
Volgens mij moet je t gewoon proberen los te laten. Laat mensen maar lekker denken wat ze willen toch. Maar ik snap dat dit geen antwoord op je vraag is.

Wil je wel veel succes wensen. Wij zijn nu al eventjes bezig voor de derde....hopelijk is het snel gepiept!

Groetjes mama3007

Terug
Bovenaan