Even voorstellen...

Hoi meiden!!

Allen nog maar kort in verwachting, maar al helemaal klaar om lekker te kletsen op dit forum :D

Lijkt me leuk om hier onszelf even voor te stellen!
Ik ben Ilse, 26 jaar en vandaag 5.0wk zwanger van mijn 2e kindje. Ik ben op 1 nov. uitgerekend. Spannende tijden weer!

Groetjes

Hoi
Ik ben Rianne en 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje! Weet nog niet de datum wanneer k uitgerekend ben,ga volgende week even langs de huisarts ene dan hoop ik meer te horen.

Hoi,
Eindelijk kan ik reageren, had problemen met het inloggen!
Ik ben 24 jaar en voor het eerst zwanger, ben net aan de 6e week begonnen. Op 6 november ben ik uitgerekend.
Wat is dit allemaal spannend!

Hebben jullie ook al zwangersschapsklachten?

Groetjes!

@ Babette87 Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Volgens mij zijn wij net zo ver!
Maar als 87 je geboorte jaar is, ben jij al zeker 25 hoor!
Grappig, 25 maart ga ik ook voor het eerst naar vk. Ik kon ook gelijk afspraak maken voor een termijn echo, 11 april... Dat duurt nog een maand...

@suuuuz, ja ik heb al wel wat klachten, ook gevoelige en naar mijn idee grotere borsten, maar ook vaak pijn onderin mijn buik, in ochtend en avond. En snachts word ik al een paar nachten rond 2 uur wakker van een soort kramp in mijn buik. Dat is alles, tot nu toe!

@max88 87 is niet mijn geboortejaar. Babette is ook niet mijn naam, maar omdat ik weet dat bekenden van mij ook wel eens op dit forum rondkijken heb ik dat even zo gedaan;)

Een afspraak voor de termijn echo heb ik nog niet, dat zal de 25e wel afgesproken worden.

Leuk dat we zoveel overeenkomsten hebben!

Terug
Bovenaan