Even voorstellen!

Dag mama's in wording :),

Ik wil me graag even voorstellen! Mijn naam is Joëlle, ik ben nog jong (22 jaar) en ik ben nu 9,5 weken in zeer blijde verwachting! Het leek mij erg leuk om deel te nemen aan dit forum gezien alles voor mij ontzettend nieuw is en ik heel erg de behoefte voel om mijn ervaringen te delen en vergelijken met andere ervaringen. Mijn vriend en ik verwachten de kleine in November, de vierde. Heel spannend allemaal en ik kan niet wachten!

Groetjes,
Joëlle

Gefelciteerd met je zwangerschap! Spannend jullie eerste kindje:) Ben zelf voor de 3e keer zwanger, heb een zoontje van 1,5 jaar en in Januari een missed abortion gehad waarna ik gecuretteerd ben. Nu weer 6,5 week zwanger, erg spannend allemaal! Vanmiddag kloppend hartje gezien dus er is al een goed begin..

Geniet van het zwanger zijn!

Wat leuk!! Bij ons ook de eerste! Snap dat je onzeker bent,hier t zelfde soms. Vooral omdat alles nieuw is! We zijn ongeveer even ver! Ik ben morgen 10 weken,maar denk dat we niet ver uit elkaar zitten! Wel leuk!!

Heey! Van harte gefeliciteerd! Leuk, ik ben ook 22, ook eerste zwangerschap, ben 7 week en 4 dagen. Volgende week de eerste echo. Heb je ook al een echo gehad?

Gefeliciteerd! Ik vond het bij de eerste ook spannend omdat je niet weet wat er komen gaat. Ik heb alles het liefst achter de rug. Bevalling doorstaan en gezond kind pas dan is het goed. Maar geniet wel en het komt zoals het komt!

Terug
Bovenaan