even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Komal 26 jaar heb nu 1,5 week geleden positief getest ( nog voor mijn NOD) vorige week ook nog een keer omdat mijn ha me niet geloofde. Ben dus nu zwanger vind het heel eng allemaal. Het is voor mij mijn 3e zwangerschap. Ik heb een zoontje van 5 Nikash. En een zoontje *Nikhil* ik zat vorig jaar bij de december mama's alleen met de 20 weken bleek hij een openrug te hebben in ernstige vorm. Ik zal er nu niet te veel over door gaan.
Ik vind het dus heel eng allemaal. En sinds gister heb ik een beetje bruine afscheiding, dat maakt het er niet beter op.

Ik wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap. Sorry voor mijn lange verhaal.

Liefs, Komal

Komal met kippenvel lees ik je verhaal! Wat ontzettend fijn dat je weer zwanger bent, het is je zo gegund! Gefeliciteerd!

Ik snap dat het allemaal super spannend is. Dat zal voorlopig denk ik ook wel zo blijven na alles wat jullie hebben meegemaakt. Heb je al een afspraak staan voor een echo? Probeer je niet teveel zorgen te maken en te genieten.

Ik wens je een goede zwangerschap en een gezond wondertje toe.

Groetjes Beauty (mamaclub oktober)

Ik heb al een echo gehad Beauty ook inwendig alleen was er nog niks te zien alleen telde verdikking van het slijmvlies. Het is vooral spannend omdat het niet gepland was. We waren er nog niet aan toe en was aan de pil.

Liefs, Komal

Jeetje meid wat een spanning zeg! Bij hoeveel weken heb je een echo gehad?

Jeetje joh zwanger door de pil heen......Kan mij voorstellen dat je de tijd nodig hebt om jullie verlies te verwerken. Wat een dubbel gevoel moet dat zijn zeg.

Groetjes Beauty

Ze konden nog niet zien hoever ik was en eerlijk gezegd wist ik niet meer wanneer mijn laatste menstruatie was. Dus ga er vanuit dat het 4 à 5 weken was met de echo. Over 2 weken meer duidelijkheid.
Maar heb een beetje bloedverlies (bruine afscheiding)

Jeetje wat vervelend zeg dat je weinig weet nu...... En dan ook nog eens bruine afscheiding, wat een onzekerheid! Zolang je geen buikpijn hebt hoeft het niets te betekenen.

Er zit niks anders op dan afwachten maar wat zullen die 2 weken lang duren zeg!

Sterkte met wachten!

Komal,

Ik wil je even proberen een beetje gerust te stellen over de bruine afscheiding. toen ik 9 weken zwanger was had ik dat ook ineens doodsbang was ik door een miskraam 3 maanden eerder. Inmiddels is onze zoon kerngezond en alweer bijna 8 maanden. De echoscopiste zei dat het een oude innestelingsbloeding kon zijn. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en dat je over 7 á 8 maanden een gezond wondertje mag vasthouden.

September mama 2012

Terug
Bovenaan