A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik wil me even voorstellen.
Mijn naam is Patricia, 37 jaar oud en ik ben al ruim vier jaar geleden gestopt met de pil.
Ik heb dit wel in overleg gedaan met mijn vriend maar ik kwam er snel achter dat hij er nog niet helemaal klaar voor was.
Helaas kwamen we er ook heel snel achter dat ik iets op mijn lever had zitten....
Eerst dachten ze aan heamangiomen (goed aardige kluwen van adertjes)
Maar een jaar geleden weer een aantal pijn aanvallen gehad en na een aantal onderzoeken kwamen ze erachter dat het toch echt tumoren waren!
De adenomen kunnen explosief groeien bij een verandering van hormonen dus werd mijn wens echt in de vrieskast gezet!!
Ik ben inmiddels geopereerd en de helft van mijn lever is verwijdert.
Door de artsen is gezegd dat we na 3 maanden het weer mochten gaan proberen....
Dat hebben we gedaan ;-)
Vorige maand, onze eerste nieuwe poging, was helaas niets...
Deze maand ben ik er eigenlijk niet mee bezig geweest...
Tijdens de klusperiode heb ik een weekendje weg geboekt en dat was heerlijk!
En natuurlijk voel ik nu van alles...
Mijn handen en borsten jeuken de hele tijd en heb veel last van buikpijn....
As. Zaterdag is mijn NOD dag maar wil als het zo is zondag pas testen... Het is dan de verjaardag van mijn vriend en dit zou het mooiste kadootje ooit worden!!
De komende week zal ik lekker meelezen en hopelijk ook wat posten...
Groeten Patricia
Ik wil me even voorstellen.
Mijn naam is Patricia, 37 jaar oud en ik ben al ruim vier jaar geleden gestopt met de pil.
Ik heb dit wel in overleg gedaan met mijn vriend maar ik kwam er snel achter dat hij er nog niet helemaal klaar voor was.
Helaas kwamen we er ook heel snel achter dat ik iets op mijn lever had zitten....
Eerst dachten ze aan heamangiomen (goed aardige kluwen van adertjes)
Maar een jaar geleden weer een aantal pijn aanvallen gehad en na een aantal onderzoeken kwamen ze erachter dat het toch echt tumoren waren!
De adenomen kunnen explosief groeien bij een verandering van hormonen dus werd mijn wens echt in de vrieskast gezet!!
Ik ben inmiddels geopereerd en de helft van mijn lever is verwijdert.
Door de artsen is gezegd dat we na 3 maanden het weer mochten gaan proberen....
Dat hebben we gedaan ;-)
Vorige maand, onze eerste nieuwe poging, was helaas niets...
Deze maand ben ik er eigenlijk niet mee bezig geweest...
Tijdens de klusperiode heb ik een weekendje weg geboekt en dat was heerlijk!
En natuurlijk voel ik nu van alles...
Mijn handen en borsten jeuken de hele tijd en heb veel last van buikpijn....
As. Zaterdag is mijn NOD dag maar wil als het zo is zondag pas testen... Het is dan de verjaardag van mijn vriend en dit zou het mooiste kadootje ooit worden!!
De komende week zal ik lekker meelezen en hopelijk ook wat posten...
Groeten Patricia