Even voorstellen

Hallo lieve mama's (in spe),

Ik ben Jessica, 24 jaar en woon nog in Rijswijk. Bezig met verhuizen naar Nieuw-Vennep aangezien daar mijn nieuwe partner woont. Ons kindje stond nog niet zo snel in de planning namelijk. Ik heb een zoontje met mijn vorige partner, Joshua van bijna 2 jaar (was actief in de mamaclub van september 2011). Gelukkig is zijn papa nog goed in beeld en gaan wij als ouders ook goed met elkaar om. Als dit nieuwe kindje blijft doorgroeien ben ik 17 maart 2014 uitgerekend. Mijn nieuwe partner heeft 2 (1 cadeau en 1 biologische) zoons uit zijn vorige relatie dus dit wordt de 4e spruit in ons samengestelde gezin. Ik werk niet, had een studie in de planning die helaas (voorlopig) niet door zal gaan door de verhuizing. Leuk dat ik jullie voorlopig mag vergezellen! Of beter gezegd, jullie mij haha ;)

Hey hoi Jessica ,
Leuk je er bent en zo kunnen we veel voor elkaar betekenen en delen en leuk ,gewoon gezellig :)
tot horens in de tijd .
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en die was goed en ben nu in de 4/5 de week en had hier voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en was hier ook eerder te vinden anders was ik nu 24 week zwanger geweest maar ik ben er weer en over 2 week volgende echo en dan kijken of het hartje klopt en de bloedsomloop door het lijfje gaat afwachten wel spannend hoor .
we houden contact en we delen !
Liefs Wendy

Welkom!

Das al heel wat drukte ;-) Maar ook wel gezellig! Succes met de verhuizing eerst, ook best spannend (vind ik wel van verhuizen, maar nogal honkvast)

Hee Wendy, wat fijn dat je eerste echo goed was! Al is het een onzekere periode zo'n eerste trimester, je hebt voor nu toch wat meer een stukje zekerheid en da's altijd fijn. Zeker als je iets als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt meegemaakt. Kan me voorstellen dat je onwijs bang bent dat zoiets zich dan herhaalt. Ik heb nooit 'gekke' dingen meegemaakt op het vlak van zwanger zijn. Bij de zwangerschap van mijn zoon was ik extreem vermoeid en da's nooit meer helemaal hersteld, hoewel ik van heel veel vrouwen hoor dat ze zich nooit meer hebben gevoeld als voor de zwangerschap. Verder had ik niets te klagen. Teken ervoor om weer zo'n zwangerschap te hebben al merk ik nu dat het echt waar is dat elke zwangerschap anders is. Nu hoef ik maar 1 hap teveel te eten en de misselijkheid slaat gelijk toe, bij mijn zoon ben ik nooit misselijk geweest. Maar verder nooit miskramen of andere nare dingen op dit vlak meegemaakt. Hopelijk roep ik dat over een paar weken nog steeds. We gaan er gewoon met z'n allen voor dat het goed blijft gaan!

En hoi Femke! Da's idd al wat drukte en dat had ik niet zien aankomen haha, niet zo snel in ieder geval. Wel echt een mannenhuis dus als deze spruit er echt komt ben ik erg benieuwd naar het geslacht. Maar dankjewel! Ik was nooit honkvast, tot ik moeder werd... Dus verhuizen naar een andere regio vind ik nu heel wat.

Hi Jessica,
Zie je toevallig voorbij komen hier. Ik zat ook in de september 2011 mamaclub. Leuk dat je een tweede kindje verwacht! En veel gebeurd in de afgelopen twee jaar lees ik.. Ik nog niet zwanger maar er wordt aan gewerkt ;).
Fijne zwangerschap!

Rowel, wat lief van je dat je een berichtje stuurt! Ik herkende je naam meteen haha. Inderdaad veel gebeurd de afgelopen jaren. Hoop dat het goed gaat met je septemberkindje en dat je snel weer zwanger bent!! Liefs!!

Terug
Bovenaan