Even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik wil me graag aan de club toevoegen. We zouden heel graag een broertje of zusje voor mijn ons zoontje (bijna 2) willen en ik hoop dat het ons weer gegund is!
Bij mijn zoontje heeft het 7 maanden geduurd voordat ik zwanger was en ik heb stiekum de hoop dat het deze keer wat eerder is ;)
Zijn er meer dames aanwezig van die ook actief waren in het Augustus 2011 forum?

Groeten FJA

Welkom en leuk dat jullie ook voor een brusje gaan voor jullie zoontje. Gaan jullie nu beginnen of zijn jullie al even bezig?
Ik was actief op het September 2011 forum. Heb ook een zoontje.

Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Dank je wel! Wij zijn sinds twee weken gestopt met de pil! We hebben wel de instelling van 'we zien wel', maar nu er zo weer mee bezig te zijn is toch wel weer erg leuk! Toen we bezig waren met de eerste genoot ik ook erg van de voorpret wat zo'n forum brengt.

Welkom terug! Leuk dat jullie er weer voor gaan. Ik zat bij de club van november 2011 en heb het destijds ook heel leuk gevonden om mee te schrijven (ben ook in het 'echte leven' bevriend geraakt met een aantal, erg leuk). Hopelijk is het gauw raak voor jullie. Op zich is zeven maanden toch heel respectabel? (Al snap ik je ongeduld ontzettend goed hoor, haha!)

Zet 'm op! ;-)

succes! en veel plezier!!
voorpret is alleen al zo ontzettend leuk!
Hoop voor je dat je nu niet weer 7 maand onderweg bent voor je zwanger word. Duim duim!

Bedankt voor dit warme welkom! Vind het helemaal leuk om weer terug te zijn!

Gezellig, ik ben van maart 2012 en wij hebben de eerste keer er 6 keer over gedaan. Zitten nu in ronde 2 maar heb zo'n gevoel dat ronde 3 er aan zit te komen.

Jullie succes en veel plezier ;-)

Terug
Bovenaan