even voorstellen

Hallo dames ook hier zal ik me even voorstellen:

Ik ben Mandy, 22 jaar en zaterdag 31 weken zwanger van ons 1e kindje. Helaas zit ik al vanaf de 20/21 weken thuis in de ziektewet waardoor de dagen af en toe een eeuwigheid lijken, daarom maar eens besloten me op meerdere site's aan te gaan melden om wat informatie op te doen van andere mama's.
Aangezien ik zo onwijs aan het aftellen ben na de komst van mijn kleine meisje heb ik mezelf voorgenomen dat ze te laat gaat komen en tel ik niet na de 40 maar na de 42 weken... zijn er nog meer mama's die dit doen of ben ik gewoon zo gek?

Groetjes
 
Nee hoor dat is niet gek, had ik dat maar gedaan bij de 1e ;) Ik was er helemaal van overtuigd dat ze 12-12-2010 geboren zou worden, geen idee waarom maar een voorgevoel. Uiteindelijk is ze na inleiden geboren op 24-12-2010. Omdat ik me op de 12e heb ik ingesteld, duurde de dagen erna zooooo lang en dat viel zooooo tegen. Je kan er dus beter vanuit gaan dat het langer duurt dan valt het alleen maar mee ;)
Succes met de laatste weken.
 
Hee Mandy,

Ik ben inmiddels al bijna 10 maanden de trotse mama van een 1-eiige jongens tweeling maar ik herken je verhaal wel. Ik zat door Lumbale instabiliteit ook al met 20 weken zwanger thuis in de ziektewet. Gelukkig had en heb ik nog steeds een heel gezellig clubje dames van dit forum (nu op FB) waarmee we dagelijks berichten deelde/delen. Dat hielp wel om de dagen door te komen. Dus je hebt groot gelijk dat je je hier en daar aanmeld voor wat leuke sites waar je wat ervaringen en tips etc kan delen.

Logisch dat je je op 42 weken instelt, dan kan het alleen maar meevallen. Dat 'probleem' had ik niet. Ik had een exacte datum van inleiden dus ik kon daar naar toe leven. Scheelt ook natuurlijk.

Sterkte en nog een fijne zwangerschap gewenst en succes met de laatste loodjes.

Liefs Lynn (Nov'12 tweeling mama van Dean en Jack)
 
Terug
Bovenaan